operation
Fra : Katjastrofen

Dato : 17-05-01 11:48

Jeg vil egentlig gerne vide, hvad den der operation hedder, hvor man klipser
mavesækken sammen, og om der er nogle der har nogle links til sider omkring
det ?

da jeg ikke er sproggeni.. må jeg bede om linkene kun er på enten dansk
eller engelsk :)

på forhånd tak

katjaMaranen

Fra : Karin Hansen

Dato : 18-05-01 09:19

Hej

Det hedder maveopstramning eller abdominalplastik.
Her er et link.

http://www.speciallaegecenteret.dk/plastikkirurgi/maveop.htm

mvh. Karin

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 18-05-01 10:52

"Karin Hansen" <krh@post.dk> skrev i en meddelelse
> Det hedder maveopstramning eller abdominalplastik.
> Her er et link.
>
> http://www.speciallaegecenteret.dk/plastikkirurgi/maveop.htm

Hej Karin

Dit svar hænger ikke rigtigt sammen med det Katja gerne vil vide

Henrik

Fra : Karin Hansen

Dato : 21-05-01 13:04

"Henrik Bruun-Petersen" <nytliv@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Karin
>
> Dit svar hænger ikke rigtigt sammen med det Katja gerne vil vide
>
> --
> Mvh
> Henrik

Nå nej. Det kan jeg godt se nu jeg læser det lidt nærmere.
Jeg troede hun mente slap mave efter et vægttab.

Mvh. Karin

Fra : Katjastrofen

Dato : 21-05-01 21:32

Kære Karin

Ja uheldigvis er jeg ikke kommet så langt... at jeg har slapt maveskin
*GG* - men takker nu for linket anyhow.. var på en måde relevant alligevel

og tak til jer andre for hjælp oxo

katja

Fra : Anja

Dato : 18-05-01 12:13

"Katjastrofen" <katja.bk@email.dk> wrote in message
> [...]
klipser
> mavesækken sammen, og om der er nogle der har nogle links til sider

prøv evt:
http://www.weightlosssurgery.com/how_work.html

http://www.niddk.nih.gov/health/nutrit/pubs/gastsurg.htm

--
mvh Anja

Fra : Henrik Schmidt

Dato : 22-05-01 10:45

> [...]
klipser
> mavesækken sammen, og om der er nogle der har nogle links til sider

Det hedder gastroplastik på dansk og gastroplasty på engelsk.

Med venlig hilsen,
Henrik Schmidt