Musik-DVDer
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 14-11-04 16:48

Er der nogle steder man kan købe musikdvd'er i nærheden af Viborg? Eller et
site, hvor man kan bestille dem (billigt gerne).
Det er ikke almindelig musikdvder med fx Britney Spears jeg er på jagt
efter. Her er nogle eksempler:

Lamb of God - Terror and Hubris
Type O Negative - After Dark
Tool - Salival
(En Kittie-dvd)
(Deftones)

Fra : Holst

Dato : 14-11-04 16:57

Søren Kjeldsen wrote:

> Er der nogle steder man kan købe musikdvd'er i nærheden af Viborg? Eller et
> site, hvor man kan bestille dem (billigt gerne).

De bliver mere og mere udbredt. I Skive (trods alt tæt på Viborg) kan du
købe musik-dvd'ere i Fona, Merlin, Kvickly og Føtex. Hvor stort udvalget
er, ved jeg ikke.

> Det er ikke almindelig musikdvder med fx Britney Spears jeg er på jagt
> [...]

Om de fås i Skive, ved jeg ikke, for jeg køber ikke musik-dvd'ere.
Viborg er en større by og helt sikkert en mindre musikalsk ørken end
Skive, så der er måske bedre held der.

Ellers har Stereo Studio i Randers også en hel del.

Alternativt, så prøv på internettet i England. Selvom jeg ikke har råd
til meget, så bruger jeg normalt http://www.101cd.com, men ellers er der
jo også http://www.amazon.co.uk.

Fra : Dag Stinus

Dato : 15-11-04 22:44

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in message
> [...]
> site, hvor man kan bestille dem (billigt gerne).
> Det er ikke almindelig musikdvder med fx Britney Spears jeg er på jagt

Hej,

London er godt nok ikke det geografiske opland til Viborg, men heldigvis
findes der firmaer der mod betaling fragter brevforsendelser fra land til
land. www.hmv.co.uk har både Lamb of God og Type O Negative.

Venlig hilsen
Dag Stinus