FS1 servicebog kan hentes her
Fra : Martin Petersen

Dato : 14-11-04 15:10

Hejsa.

Nu var der lige nogle der var flinke ved mig. Så synes jeg ligesågodt jeg
kunne dele lidt ud. I kan hente servicebogen til FS1 her:

http://petersens.homepage.dk/YamahaServBogJpg.rar

Den ligger der til i morgen.

- Martin

Fra : Allan Riise

Dato : 16-11-04 16:07

Martin Petersen wrote:
> [...]
>
> Nu var der lige nogle der var flinke ved mig. Så synes jeg ligesågodt
> jeg kunne dele lidt ud. I kan hente servicebogen til FS1 her:

Min gamle service bog kommer langt omkring kan jeg se..

Godt at det kan glæde her i denne søde Juletid!

--
Allan Riise
"Power is not revealed by striking hard

Fra : Martin Petersen

Dato : 16-11-04 19:41

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en
meddelelse

> Min gamle service bog kommer langt omkring kan jeg se..

:)

> Godt at det kan glæde her i denne søde Juletid!

Jeps... Og god jul til dig. :)

- Martin

Fra : Rasmus

Dato : 18-11-04 10:54

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]nakskovnet.dk> wrote in news:cn7or4$agv
$1@news.net.uni-c.dk:

> http://petersens.homepage.dk/YamahaServBogJpg.rar

Dødt ling

Fra : Allan Riise

Dato : 18-11-04 12:31

Martin Petersen wrote:
> [...]
>
> Nu var der lige nogle der var flinke ved mig. Så synes jeg ligesågodt
> jeg kunne dele lidt ud. I kan hente servicebogen til FS1 her:

Og så giver vi den en dag mere..

ftp://80.62.226.157:21

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-11-04 12:43

Allan Riise skrev:

> Og så giver vi den en dag mere..

Hvis der ikke er copyright på den så kan jeg lægge den online "forever".

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Allan Riise

Dato : 18-11-04 12:56

Martin Johansen [6000] wrote:

> Hvis der ikke er copyright på den så kan jeg lægge den online
> "forever".

Det står ingen steder i hæftet, så det tror jeg ikke der er...

Og det ville også være bedre hvis Du lagde den ud, da min upload er ganske
ringe, max 10 Kb/s

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-11-04 13:24

Allan Riise skrev:

> Det står ingen steder i hæftet, så det tror jeg ikke der er...

Jeg vil lige nærlæse det lidt .. .vil nødig have nogle instanser på
nakken!

> Og det ville også være bedre hvis Du lagde den ud, da min upload er
> ganske ringe, max 10 Kb/s

Jeg har ca. 53 Kb/sec i upload.

Fra : Allan Riise

Dato : 18-11-04 13:31

Martin Johansen [6000] wrote:

> Jeg vil lige nærlæse det lidt .. .vil nødig have nogle instanser på
> nakken!

> Jeg har ca. 53 Kb/sec i upload.

SUK, Ja det lagde jeg mærke til, men TDC er uhyggelig dyre når man vil have
en ordentlig upload, men min download er ok, 225 Kb/s..

Hostrer du den så, du kan altid henvise til mig, jeg sidder jo med
originalen ?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-11-04 00:42

Allan Riise skrev:

> SUK, Ja det lagde jeg mærke til, men TDC er uhyggelig dyre når man vil
> have en ordentlig upload, men min download er ok, 225 Kb/s..

JA jeg får også lov til at betale knap 700 for min 2048/512 men jeg gør
det gladeligt - den er møghamrende stabil.

> Hostrer du den så, du kan altid henvise til mig, jeg sidder jo med
> originalen ?

Jeg overvejer det - er lige kommet hjem fra arbejde så har ikke nået at
kigge på den endnu.

Fra : Allan Riise

Dato : 18-11-04 13:33

Martin Johansen [6000] wrote:

> Jeg vil lige nærlæse det lidt .. .vil nødig have nogle instanser på
> nakken!

> Jeg har ca. 53 Kb/sec i upload.

He, jeg troede lige du var Martin P. men det er du jo ikke!!

Men derfor må du da gerne hoste hæftet alligevel

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-11-04 00:42

Allan Riise skrev:

> He, jeg troede lige du var Martin P. men det er du jo ikke!!

Nope men jeg er da en Martin

Fra : Ulf

Dato : 19-11-04 22:57

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message news:<pan.2004.11.18.23.42.08.101942@website.tuxx.dk>...

> Nope men jeg er da en Martin

Allan Rise..

Hvor bor ham Martin P henne du snakker om..?
Hvis han bor ca. 6-7km/t fra Gilleleje.. Så kender jeg ham godt..

Ulf

Fra : Allan Riise

Dato : 20-11-04 00:14

Ulf wrote:
> "Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message

> Allan Rise..
>
> Hvor bor ham Martin P henne du snakker om..?
> Hvis han bor ca. 6-7km/t fra Gilleleje.. Så kender jeg ham godt..

Jeg tror at det er på Lolland, nok Nakskov, da han bruger nakskovnet.dk

Fra : Ulf

Dato : 20-11-04 22:50

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message news:<419e7df3$0$183$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

> Jeg tror at det er på Lolland, nok Nakskov, da han bruger nakskovnet.dk

Nårh ok..

Forresten hvordan har fs1'teren det??
Og kom du videre, med tanken om fuldkåbe..?

Hilsen Ulf

Fra : Rasmus

Dato : 20-11-04 10:24

> Og så giver vi den en dag mere..
>
> ftp://80.62.226.157:21

Får en timeout.....buhuuu

Fra : Allan Riise

Dato : 20-11-04 11:52

Rasmus wrote:

> Får en timeout.....buhuuu

Nu er der hul igennem, user navn Anonymous intet password

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-11-04 14:06

Allan Riise skrev:

> Nu er der hul igennem, user navn Anonymous intet password

Timeout her :-/

Tænkte på.. er det den som er i pdf-format?

Fra : Allan Riise

Dato : 20-11-04 14:29

Martin Johansen [6000] wrote:

> Timeout her :-/
>
> Tænkte på.. er det den som er i pdf-format?

Nej, der er *.jpg filerne, en fil pr. side.

PDF er ang. Irak krigen..

User navn = Yamaha
Password = Hæfte

Ang. Time outs, så er den nu disabled, men det kan altså tage lang tid, og
der er kun 2 slots åbne, husk på at jeg har enorm laaaangsom upload...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-11-04 14:51

Allan Riise skrev:

> Nej, der er *.jpg filerne, en fil pr. side.

Hmm den jeg har liggende er i pdf og der er copyright på :-/

> [...]
>
> Ang. Time outs, så er den nu disabled, men det kan altså tage lang tid,
> og der er kun 2 slots åbne, husk på at jeg har enorm laaaangsom

Jeg ser lige om jeg kan få hentet din så kan jeg sammenligne.

Fra : Allan Riise

Dato : 20-11-04 15:06

Martin Johansen [6000] wrote:

> Hmm den jeg har liggende er i pdf og der er copyright på :-/

Jeg sidder med det originale hæfte foran mig, og ikke et sted står de
Copyright, men jeg tager da med glæde skideballlen!

Husk det er port 21

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-11-04 16:17

Allan Riise skrev:

> Jeg sidder med det originale hæfte foran mig, og ikke et sted står de
> Copyright, men jeg tager da med glæde skideballlen!

Jeg må hellere lige se at hente den du har da jeg ikke tror der er tale
om den samme.

Jeg lægger den gerne online... hvis jeg bare kunne komme på din ftp

Fra : Allan Riise

Dato : 20-11-04 16:44

Martin Johansen [6000] wrote:

> Jeg må hellere lige se at hente den du har da jeg ikke tror der er
> tale om den samme.
>
> Jeg lægger den gerne online... hvis jeg bare kunne komme på din ftp

I'll be damned, den skulle da gerne køre nu..

ftp://Yamaha:Hæfte@80.62.226.157:21

Prøv nu!

Ellers mail mig direkte

familien_riise@adslhome.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-11-04 17:00

Allan Riise skrev:

> I'll be damned, den skulle da gerne køre nu..

Jep - er i fuld gang med at hente!

Fra : Allan Riise

Dato : 20-11-04 17:08

Martin Johansen [6000] wrote:

> Jep - er i fuld gang med at hente!

PDF filerne er rigtig lange, og har ikke noget med Yamaha at gøre, bare lige
en oplysning...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-11-04 17:15

Allan Riise skrev:

> PDF filerne er rigtig lange, og har ikke noget med Yamaha at gøre, bare
> lige en oplysning...

Okay - jeg har bare sat den til at hente det hele og lagt ncftp i
baggrunden.

Fra : Allan Riise

Dato : 20-11-04 17:16

Martin Johansen [6000] wrote:

> Okay - jeg har bare sat den til at hente det hele og lagt ncftp i
> baggrunden.

Oki

Fra : Allan Riise

Dato : 20-11-04 18:40

Martin Johansen [6000] wrote:

> Okay - jeg har bare sat den til at hente det hele og lagt ncftp i
> baggrunden.

Kan du ikke lige fortælle, herinde, om/hvor du evt. poster Hæftet?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-11-04 19:06

Allan Riise skrev:

> Kan du ikke lige fortælle, herinde, om/hvor du evt. poster Hæftet?

Jo selvfølgelig. Det var skam også min plan nu hvor jeg/vi har snakket
så meget om det

Den kommer til at ligge på tuxx.dk men under hvilken mappe ved jeg ikke
endnu. Måske /fs1 ?

Eller hvad synes du mappen skal hedde?

Fra : Allan Riise

Dato : 20-11-04 19:14

Martin Johansen [6000] wrote:

> [...]
> så meget om det
>
> Den kommer til at ligge på tuxx.dk men under hvilken mappe ved jeg

FS1 er da rammende, fortæller jo folk hvad at derinde er der noget for FS1
"folket"!

Har også Haynes manuallen, men den skal jeg lige have skannet først, men den
er du vel også interesseret i?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-11-04 20:04

Allan Riise skrev:

> FS1 er da rammende, fortæller jo folk hvad at derinde er der noget for
> FS1 "folket"!

Det var det jeg tænkte.

Adressen til den bliver så http://tuxx.dk/fs1

> Har også Haynes manuallen, men den skal jeg lige have skannet først, men
> den er du vel også interesseret i?

Meget gerne! Men den er nok lidt mere tricky hvad angår copyright så
den kommer nok ikke online

Fra : Allan Riise

Dato : 20-11-04 16:48

Martin Johansen [6000] wrote:

> Jeg må hellere lige se at hente den du har da jeg ikke tror der er
> tale om den samme.
>
> Jeg lægger den gerne online... hvis jeg bare kunne komme på din ftp

Nu har jeg prøvet via det link jeg har smidt ind i det andet indlæg, og jeg
kan sagtens komme ind, men måske det er noget Viruskiller eller noget
Firewall, men det tror jeg næppe, men det er da lidt mærkeligt, men jeg kan
jo lige vente en gang til, og så slå passive overførsel fra, det kan være at
det er der fejlen ligger, jeg er altså ikke så meget til det der FTP
filøjseri

Fra : Klaus Hassert Nielse~

Dato : 21-12-04 01:52

Dit link virker ikke så det er ikke muligt at hente servicebogen.
Det er en skam for jeg står og mangler den. Kan du hjælpe mig.

Hilsen Klaus

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-12-04 14:56

On Tue, 21 Dec 2004 00:52:03 +0000, Klaus Hassert Nielsen wrote:

> Dit link virker ikke så det er ikke muligt at hente servicebogen. Det er
> en skam for jeg står og mangler den. Kan du hjælpe mig.

Ellers kan jeg..

http://tuxx.dk/fs1 som skrevet meget tæt på denne tråd

Fra : Allan Riise

Dato : 21-12-04 15:00

Martin Johansen [6000] wrote:

> Ellers kan jeg..
>
> http://tuxx.dk/fs1 som skrevet meget tæt på denne tråd

Ja, jeg sendte ham en privat mail, burde selvf. have sendt den i forummet,
sorry

--
"If you tell the truth, you don't have to remember anything."
"Kapitalisme virker kun to steder, i himmelen, hvor det ikke er

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-12-04 15:59

On Tue, 21 Dec 2004 14:59:30 +0100, Allan Riise wrote:

> Ja, jeg sendte ham en privat mail, burde selvf. have sendt den i forummet,
> sorry

Hehe så er han da sikker på at få den nu