Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Easy Photoprint til anden en en canon prin~
Fra : Jørgen P

Dato : 14-11-04 11:48

Håber gruppen vil hjælp

Jeg har en Canon printer som jeg printer digitalfoto ud på, bruger Easy
Photoprint (fra Canon).

Men har nu fået en HP printer, som Photoprint desværre ikke kan finde.
Er der nogle som kender link til andre små programmer, som Photoprint og kan
bruge på de forskellige printer typer.

hilsen

Jørgen Poulsen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-11-04 12:33

Jørgen P wrote:
> Men har nu fået en HP printer, som Photoprint desværre ikke kan finde.
> Er der nogle som kender link til andre små programmer, som Photoprint
> og kan bruge på de forskellige printer typer.

Arcsoft laver et tilsvarende program, der virker på alle printere - lidt
flere forskellige muligheder - men ligeså nemt at bruge.

Arcsoft Photoprinter 4.0

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jørgen P

Dato : 14-11-04 13:05

Tak :)

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-11-04 13:35

Jørgen P wrote:
> Tak :)

Velbekomme

Desuden er en lignende mulighed jo også indbygget i Windows XP.