Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hurtigste grafikkort uden blæser
Fra : Karsten Feddersen

Dato : 14-11-04 12:30

Hej

Hvad er det hurtigste grafikkort uden blæser.

Det skal være til AGP porten og kravet er DX9.

** Hvis jeg står i din adressebog og du ikke kender mig, **
** så slet mig venligst. Mange tak. **

Fra : Byte Me

Dato : 14-11-04 13:08

On Sun, 14 Nov 2004 12:29:46 +0100, Karsten Feddersen
<karsten@feddersen.dk> wrote:

>Hej
>
>Hvad er det hurtigste grafikkort uden blæser.
>
>Det skal være til AGP porten og kravet er DX9.

Du kan få et passivt kølet Radeon 9800 XT
Så fåes det vist ikke meget hurtigere uden blæser

mvh BM

Fra : Lasse Houmøller

Dato : 14-11-04 22:29

"Byte Me" <ByteMe@nospam.nothanks.com> wrote in message

> Du kan få et passivt kølet Radeon 9800 XT
> Så fåes det vist ikke meget hurtigere uden blæser

Hvor finder du et passivt kølet 9800 XT?
Jeg kender kun til passivt kølede 9600 XT, og edbpriser.dk kan ikke finde
nogle 9800'ere.

/Lasse

Fra : Byte Me

Dato : 15-11-04 00:03

On Sun, 14 Nov 2004 22:28:31 +0100, "Lasse Houmøller"
<lasseFJERN@ankiroDETTE.dk> wrote:

>Hvor finder du et passivt kølet 9800 XT?
>Jeg kender kun til passivt kølede 9600 XT, og edbpriser.dk kan ikke finde
>nogle 9800'ere.

http://www.3dvelocity.com/reviews/sapphire9800pro/ultimate.htm

Edbpriser har da adskillige af slagsen.

Beklager at jeg kom til at kalde det for et XT kort. Det er jo et PRO.
Sorry.

mvh BM

Fra : Lasse Houmøller

Dato : 15-11-04 22:27

> http://www.3dvelocity.com/reviews/sapphire9800pro/ultimate.htm
>
> Edbpriser har da adskillige af slagsen.
>
> Beklager at jeg kom til at kalde det for et XT kort. Det er jo et PRO.
> Sorry.

Oh, interessant. Jeg synes bare ikke edbpriser.dk (eller forhandlerne)
oplyser at Sapphire-kortet er passivt kølet, selv om det vist tydeligvis er
det, når man kigger på dit link til artiklen.

Tak for oplysningen!

/Lasse

Fra : Preben Kvist

Dato : 12-12-04 13:17

"Byte Me" <ByteMe@nospam.nothanks.com> wrote in message
> Du kan få et passivt kølet Radeon 9800 XT
> Så fåes det vist ikke meget hurtigere uden blæser
> mvh BM

Jeg er også på udkig efter et passivt kølet DX9-kort til AGP-porten. Er der
nogen der har et billigere bud end R9800 ? Det skal bruges til HL2,
Counter-Strike:source og DOD:source.

Preben Kvist

Fra : Mads

Dato : 12-12-04 13:43

On Sun, 12 Dec 2004 13:17:29 +0100, "Preben Kvist"
<thenewsreader@kvist.net> wrote:

>Jeg er også på udkig efter et passivt kølet DX9-kort til AGP-porten. Er der
>nogen der har et billigere bud end R9800 ? Det skal bruges til HL2,
>Counter-Strike:source og DOD:source.

Jeg kører de spil med et passivt kølet Radeon 9600XT 256MB
og det kører fint her på min 2 GHz AMD maskine
Køb det billigste 9600XT du kan finde og smid en Zalman heatpipe
køler til 150 kr på det. Det var det jeg gjorde.
Det kan gøres for en 1200 - 1300 kr idag.

mvh Mads

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-11-04 14:00

Karsten Feddersen wrote:

> Hvad er det hurtigste grafikkort uden blæser.

Heatpipekøling på

Jesper G. Poulsen