Volbeat
Fra : Ken Larsen

Dato : 14-11-04 11:07

Var til koncert med Volbeat i går aftes, og de imponerede mig helt vildt.

De er kanon dygtige og proffessionelle til fingerspidserne og jeg er ikke
bleg for at sige at de bliver superstjerner.

--
MVH
Ken Larsen

Fra : Martin Petersen

Dato : 14-11-04 11:28

Du er nakskovit kan jeg regne ud. :)

Jeg skulle også have været der, men sad fast til noget familietamtam. Øv!

- Martin

Fra : Ken Larsen

Dato : 14-11-04 13:16

Martin Petersen <knopfisk@[fjern]nakskovnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cn7bs4$6qa$1@news.net.uni-c.dk...
> Du er nakskovit kan jeg regne ud. :)

Jep

> Jeg skulle også have været der, men sad fast til noget familietamtam. Øv!

Du er vel ikke Feldtmann?

HM88 har lavet heavy koncerter siden 1988, men i går var det absolutte
højdepunkt, ALDRIG har jeg oplevet så GOD en koncert, syd for Ringsted!

Efter i går aftes, tror jeg på fred i verden!

--
MVH
Ken Larsen

Fra : Martin Petersen

Dato : 14-11-04 15:12

> Martin Petersen <knopfisk@[fjern]nakskovnet.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:cn7bs4$6qa$1@news.net.uni-c.dk...
>
> Jep

> Du er vel ikke Feldtmann?

Nope. :)

> HM88 har lavet heavy koncerter siden 1988, men i går var
> det absolutte højdepunkt, ALDRIG har jeg oplevet så GOD
> en koncert, syd for Ringsted!

Det er også længe siden Hr. Smirnoff har haft fingeren ude af r.... (shhh)
;)

- Martin

Fra : Ken Larsen

Dato : 14-11-04 15:20

Martin Petersen <knopfisk@[fjern]nakskovnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cn7oue$ahi$1@news.net.uni-c.dk...

> Det er også længe siden Hr. Smirnoff har haft fingeren ude af r.... (shhh)
> ;)

Hehe, men de har oppet sig i dette efterår. Der har været koncerter,
whiskysmagning og d. 30. kommer Anden.

Til orientering så spiller Volbeat d. 18. december i Pumpehuset. Jeg møder
op

--
MVH
Ken Larsen

Fra : Morten Jensen

Dato : 15-11-04 14:20

"Ken Larsen" <tacconi3@hotmail.com> wrote in message
> Var til koncert med Volbeat i går aftes, og de imponerede mig helt vildt.
> De er kanon dygtige og proffessionelle til fingerspidserne og jeg er ikke
> bleg for at sige at de bliver superstjerner.

Hehe... Det lyder til at du har haft samme 'WOW!-oplevelse', som da jeg
hørte dem første gang til Århus Fee' Metal.

Kan kun give dig ret. De skal sgu nok blive til noget, hvis de ikke allerede
er det.
Kunne være fedt at høre 'Soulweeper' som ugens uundgåelige på P3.

Du købte vel deres demo?

/Morten

Fra : Ken Larsen

Dato : 15-11-04 16:51

Morten Jensen <dzr@gmx.skod.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:2vroovF2p98tuU1@uni-berlin.de...
> [...]
allerede
> er det.
> Kunne være fedt at høre 'Soulweeper' som ugens uundgåelige på P3.

Jeg har haft begge deres demoer siden de udkom, så jeg kendte dem godt i
forvejen, men blev super imponeret over deres liveperformance.

--
MVH
Ken Larsen