OT, men -V- Vi er nået novmeber nu
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-11-04 22:31

Undskyld, men jeg håber ikke der er nogen der ser skævt til dette indlæg.

Jeg ser frem hver måned til hvad hører du nu indlægget

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-11-04 01:32

Ivan V. Klattrup wrote:

> Undskyld, men jeg håber ikke der er nogen der ser skævt til dette indlæg.
>
> Jeg ser frem hver måned til hvad hører du nu indlægget

November. November.... Noooooooveeeeemmmbbeeeeerrr.. Er du sikker på at
den måned findes? Det lyder nu så sjovt... Nooooveeeember...

/David

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-11-04 08:10

> November. November.... Noooooooveeeeemmmbbeeeeerrr.. Er du sikker på at
> den måned findes? Det lyder nu så sjovt... Nooooveeeember...

he he

Jeg hader mit tastatur og mine pølsefingre.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-11-04 13:17

Ivan V. Klattrup wrote:

> he he
>
> Jeg hader mit tastatur og mine pølsefingre.

Heheh... :)

Jeg havde faktisk ikke set din tastefejl, jeg skrev det bare fordi jeg
synes det var sjovt og fordi jeg var halvberuset :)

/David

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 14-11-04 15:42

David Rasmussen wrote:

> Heheh... :)
>
> Jeg havde faktisk ikke set din tastefejl, jeg skrev det bare fordi jeg
> synes det var sjovt og fordi jeg var halvberuset :)

Hvorfor drikker du?

Fra : Troels

Dato : 14-11-04 18:22

> Hvorfor drikker du?

For at glemme.
Glemme hvad?
At han drikke...

/Troels

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-11-04 19:16

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse
> Hvorfor drikker du?

vel for at slå tørsten ihjel
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 14-11-04 20:59

Ivan V. Klattrup wrote:

> vel for at slå tørsten ihjel

Så kan man vel drikke andre former for væske i stedet?
Man drikker kun øl og alkohol, hvis man har psykiske problemer!

Fra : S. Sørensen

Dato : 14-11-04 21:28

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> wrote in message

> Så kan man vel drikke andre former for væske i stedet?
> Man drikker kun øl og alkohol, hvis man har psykiske problemer!

Ææææh ok?

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-11-04 22:00

> Så kan man vel drikke andre former for væske i stedet?
> Man drikker kun øl og alkohol, hvis man har psykiske problemer!

Således har mindst 85 % af den danske befolkning psykiske problemer... Tror
du ikke snarere at det er dig der har psykiske problemer - er sådan lidt til
en side eller hvad vi skal kalde det ?

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-11-04 23:50

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Man drikker kun øl og alkohol, hvis man har psykiske problemer!

LOL...

Man siger kun den slags ting hvis man har psykiske problemer.

If you _must_ know, så drikker jeg alkohol ret sjældent. I år har jeg
vel drukket alkohol 4-5 gange; væsentligt færre gange end de fleste
mennesker. Det er ikke fordi jeg er stolt hverken af at have drukket
eller af at have drukket "så lidt". Det er mere for at vise dig at dette
enorme misbrug næppe bunder i tvangsmæssige psykologiske problemer.

Det var så din sidste smule lødighed du får fra mig i denne omgang; jeg
forventer ikke at du kan forstå det. Hvis du pludselig senere skulle
vise dig ikke at være så forskruet og tvangsmæssigt angstmæssigt
dømmesyg som du har vist dig at være indtil videre, kan det være at jeg
igen vil overveje det. Kig ind i dig selv, min ven.

/David

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 15-11-04 02:21

David Rasmussen wrote:

> LOL...
>
> Man siger kun den slags ting hvis man har psykiske problemer.

Hvis man kun kan more sig og slappe af, hvis man har drukket, så har man
vel et psykisk problem? Ellers kunne man vel nøjes med vand, sodavand osv?
Jeg håber en dag at alkohol og tobak bliver forbudt.

> If you _must_ know, så drikker jeg alkohol ret sjældent.

Det glæder mig.

> [...]
> eller af at have drukket "så lidt". Det er mere for at vise dig at dette
> enorme misbrug næppe bunder i tvangsmæssige psykologiske problemer.

Men hvorfor drikker du ikke noget uden alkohol i i stedet for?

Tak for de pæne ord.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 16-11-04 19:40

Thomas K. Jeppesen wrote:
> Jeg håber en dag at alkohol og tobak bliver forbudt.

Jeg håber, at folk der har sådan en tankegang en dag bliver forbudt!

Søren

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 16-11-04 20:11

Søren Nielsen wrote:

> Jeg håber, at folk der har sådan en tankegang en dag bliver forbudt!

Hvis ikke alkohol og tobak bliver forbudt, så vil jeg gerne have lov til
at slippe for at være med til at betale for behandlingen af jeres
dårlige lever og rygerlunger!

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-11-04 20:40

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Hvis man kun kan more sig og slappe af, hvis man har drukket, så har man
> vel et psykisk problem?

Ja. Men hvem er det der kun kan det?

/David

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 16-11-04 23:06

David Rasmussen wrote:

> Ja. Men hvem er det der kun kan det?

Folk der drikker, når de er til fest.

Fra : David Rasmussen

Dato : 17-11-04 10:53

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Folk der drikker, når de er til fest.

Logik er vist ikke din stærke side. Bare fordi folk drikker når de går
til fest betyder det jo ikke at de ikke kan more sig uden.

/David

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 17-11-04 11:29

David Rasmussen wrote:

> Logik er vist ikke din stærke side.

Der tager du nu fejl. Det viser diverse test, jeg har taget.

> Bare fordi folk drikker når de går
> til fest betyder det jo ikke at de ikke kan more sig uden.

Hvorfor drikker de så?

Fra : David Rasmussen

Dato : 17-11-04 12:05

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Der tager du nu fejl.

Nej.

> Det viser diverse test, jeg har taget.

De tager fejl.

> Hvorfor drikker de så?

Fordi de har lyst?

Selv hvis det var rigtigt at folk ikke kunne more sig _til fester_ uden
at drikke, ville du stadig ikke have ret. De ville stadig kunne more sig
i andre sammehænge end fester, uden at drikke. Det er der en af dine
mange logiske fejlslutninger ligger.

Du kan jo tilsyneladende ikke more dig til fester, uanset om du drikker
eller ej.

/David

Fra : Steen Schmidt

Dato : 15-11-04 00:44

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Man drikker kun øl og alkohol, hvis man har psykiske problemer!

Thomas, du fik mig sgu til at løfte mit filter med denne her - dét må
jeg gi' dig. Du er syg i hovedet min ven. Søg hjælp. Jeg mener det. Du
kan få tilskud.

Mvh
Steen

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 15-11-04 02:30

Steen Schmidt wrote:

> Thomas, du fik mig sgu til at løfte mit filter med denne her - dét må
> jeg gi' dig. Du er syg i hovedet min ven. Søg hjælp. Jeg mener det. Du
> kan få tilskud.

Hvis jeg er syg, så ønsker jeg ikke at være normal!

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-11-04 12:22

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Hvis jeg er syg, så ønsker jeg ikke at være normal!

Nej, det er en ret normal reaktion.

/David

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 15-11-04 18:27

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> wrote in message news:<4197b8e0$0$7119$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...

> Så kan man vel drikke andre former for væske i stedet?
> Man drikker kun øl og alkohol, hvis man har psykiske problemer!

Orv en psykotisk verden vi lever i. Der er dældulmene mange med
problemer hver fredag/lørdag og en hel del gange her op til jul .

Fra : Sune Salminen

Dato : 14-11-04 19:38

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Hvorfor drikker du?

Hvorfor spørger du?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 14-11-04 20:57

Sune Salminen wrote:

> Hvorfor spørger du?

At drikke sig beruset, gør man kun, hvis man har psykiske problemer. Derfor.

Fra : Mads Breddam

Dato : 14-11-04 22:40

> At drikke sig beruset, gør man kun, hvis man har psykiske problemer.
Derfor.

En professionel moralist?

"By the cold and religious we were taken in hand, shown how to feel good,
and told, to feel bad."

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-11-04 23:54

Mads Breddam wrote:

> En professionel moralist?

Det er vel så som så med professionalismen.

/David

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 15-11-04 02:29

David Rasmussen wrote:

> Det er vel så som så med professionalismen.

Du er en venlig mand.

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-11-04 12:23

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Du er en venlig mand.

Du er en sarkastisk mand.

/David

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 18-11-04 18:19

> Du er en sarkastisk mand.
>
> /David

Kæft mand... Så meget har jeg ikke grinet over en tråd... Må være beruset,
ja ja... Den regning fra min psykiater er godt nok høj. Du er sgu næsten en
lille Jahnu er du ikke, Thomas?

Fra : Mads Breddam

Dato : 15-11-04 13:06

> Det er vel så som så med professionalismen.

Det kan du selvfølgelig have ret i.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-11-04 23:53

Thomas K. Jeppesen wrote:

> At drikke sig beruset, gør man kun, hvis man har psykiske problemer.
> Derfor.

Okay. Men hvorfor _spørger_ du? Lad os lege at du har ret. Så har jeg
psykiske problemer. Og hvad så nu?

/David

Fra : Kong Kent

Dato : 15-11-04 00:07

> Okay. Men hvorfor _spørger_ du? Lad os lege at du har ret. Så har jeg
> psykiske problemer. Og hvad så nu?

*LOL*

Lad dig ikke hidse op af sådant et svagt postulat. Enhver kan jo stille sig
op og moralisere. Jeg kunne da snildt finde på et par stykker:

"At se fjernsyn gør man kun hvis man er dum i hovedet"
"At spille pik gør man kun hvis man er blevet kneppet i røven af sin far i
barndommen"
"At køre for stærkt i trafikken gør man kun hvis ens mor er blind"
"At pille næse når man holder for rødt gør man kun hvis man ejer en hund"

Bare fordi man skriver og påstår noget, er det ikke de facto ensbetydende
med at man har ret. Så langt fra. Spørgsmålet er kun om hvor mange man kan
narre til at tro på sine påstande.

Ham der skrev Bibelen har haft rimelig held med pisset... Thomas K. Jeppesen
får lidt sværere ved at blåstemple sine teorier (selvom Bibelen i bund og
grund er lige så tåbeligt skrevet).

Den slags ultimatummer går ikke i virkelighedens verden. Er man afholdsmand
går man glip af nogle sjove stunder, omvendt går man nok glip af ret meget
hvis man samtidig drikker 300 genstande hver dag. Det er mellemvejen der er
bedst - sådan er det med alt.

(okay, 150 genstande hveranden dag er måske liiiige i overkanten, men
overdrivelse fremmer forståelse, eller??)

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-11-04 00:20

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse
> Ham der skrev Bibelen har haft rimelig held med pisset...

Og tror de så meget på det, at de går i kirke, og får den dersens oblat og
det vin der følger med (1), må de jo så have psykiske problemer

(1) jeg kan ikke huske hvad den handling kaldes

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Steen Schmidt

Dato : 15-11-04 00:49

Ivan V. Klattrup wrote:

> Og tror de så meget på det, at de går i kirke, og får den dersens
> oblat og det vin der følger med (1), må de jo så have psykiske
> problemer
>
> (1) jeg kan ikke huske hvad den handling kaldes

Den kaldes nadver. I dag bruger man vist alkoholfri vin?

Mvh
Steen

Fra : Claus Skaarup

Dato : 16-11-04 12:39

"Steen Schmidt" <ssc01@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> Den kaldes nadver. I dag bruger man vist alkoholfri vin?

Nix! Der er skam alkohol i skidtet. Det er vist fordi det bedre kan holde
sig.

mvh Claus
(min far er kirketjener)

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 15-11-04 02:28

Kong Kent wrote:

> Den slags ultimatummer går ikke i virkelighedens verden. Er man afholdsmand
> går man glip af nogle sjove stunder,

Hvis ikke man kan more sig uden alkohol, så har man jo netop et problem!

> omvendt går man nok glip af ret meget
> hvis man samtidig drikker 300 genstande hver dag. Det er mellemvejen der er
> bedst - sådan er det med alt.

Jeg er uenig. Afholdenhed er vejen frem. Det gælder både sex før
ægteskab, alkohol og tobak.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-11-04 05:32

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse
> Jeg er uenig. Afholdenhed er vejen frem. Det gælder både sex før ægteskab,
> alkohol og tobak.

altså man skal vente med at dyrke sex til at man er gift, har drukket
alkohol og har røget tobak

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Kong Kent

Dato : 15-11-04 05:53

> Hvis ikke man kan more sig uden alkohol, så har man jo netop et problem!

Det er jeg *slet* ikke uenig med dig i. Tværtimod. Jeg er rørendes enig. Jeg
tror nu også godt David R. kan more sig uden alkohol. Men det er nu heller
ikke tosset at kunne more sig *med* alkohol i blodet. Begge ting er på hver
sin måde ganske underholdende.

Jeg vil i hvert fald ikke beskyldes for at plædere for, at man skal drikke
5 - 10 genstande før man kan more sig over en film som eksempelvis "Oh Happy
Day", nyde en god cirkusforestilling, lege med børnene på stranden etc.

Omvendt vil jeg heller ikke, med vilje, benægte mig selv for en hyggelig
aften i byens natteliv med kammeraterne med startende aftensmad på en
restaurant og derefter videre i Jomfru Ane Gade for at danse, drikke, snakke
og hygge. Dét er også sjovt.

Der skal være plads til det hele.

> Jeg er uenig. Afholdenhed er vejen frem. Det gælder både sex før ægteskab,
> alkohol og tobak.

Fair nok. Vi skal ikke være enige om alt, men jeg mener ikke afholdenhed
fordrer noget godt. Bevares, det er en god måde at undgå alkoholisme,
kønssygdomme eller lunge/hjertekar-relaterede sygdomme på. Men samtidig
nægter man sig selv ting som ligger i dybt forankret som naturlige drifter
(i hvert fald sex), og det kommer der ikke noget godt ud af (tænk katolske
præster og deres små kordrenge, Jehovas Vidners sygelige pædofile trang
osv..), men det er en helt anden snak

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-11-04 12:49

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Jeg er uenig. Afholdenhed er vejen frem. Det gælder både sex før
> ægteskab, alkohol og tobak.

Hvad med dømmesyge, fordomsfuldhed og mangel på tolerance?

/David

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 15-11-04 16:32

David Rasmussen wrote:

> Hvad med dømmesyge, fordomsfuldhed og mangel på tolerance?

Disse egenskaber besidder jegt heldigvis ikke. Hvis jeg var intolerant,
så var jeg gået amok med min AK47 for længe siden!

Fra : Kong Kent

Dato : 15-11-04 17:31

> Disse egenskaber besidder jegt heldigvis ikke. Hvis jeg var intolerant, så
> var jeg gået amok med min AK47 for længe siden!

Dvs. du rent faktisk besidder lysten til at dræbe dem der drikker alkohol?
Og at du kun undlader at begå disse mange hundrede millioner af drab fordi
du har tolerance?

Cool nok. Så tror jeg sq jeg vil smide min tolerance overbord og begynde at
dræbe alle religiøse i morgen. Det er jo åbenbart ikke noget problem at have
de tanker...

Nej, du har helt ret. Det er os der tolererer andre folks holdninger der er
psykisk syge. Ikke dig!

/ironi off

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 15-11-04 21:32

Kong Kent wrote:

> Dvs. du rent faktisk besidder lysten til at dræbe dem der drikker alkohol?
> Og at du kun undlader at begå disse mange hundrede millioner af drab fordi
> du har tolerance?

Det er andre grupper af mennesker jeg tænker på.

> [...]
> de tanker...
>
> Nej, du har helt ret. Det er os der tolererer andre folks holdninger der er

Der er jo ikke nogen her i gruppen som tolererer mine holdninger. Med
andre ord, så er vi alle psykisk syge!

Fra : Kong Kent

Dato : 15-11-04 21:50

> Der er jo ikke nogen her i gruppen som tolererer mine holdninger. Med
> andre ord, så er vi alle psykisk syge!

Jeg tolererer skam fuldt ud din holdning. Jeg vil under ingen omstændigheder
forsøge at overtale dig til at forsøge at leve ligesom jeg, og mit forhold
til alkohol. Jeg respekterer du står for afholdenhed, men tager mig den
frihed at være uenig med dig og gøre anderledes selv.

Så jeg er ikke psykisk syg. Tværtimod. Er uhyggeligt rask

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : The Unpronounsable

Dato : 16-11-04 22:23

> Jeg er uenig. Afholdenhed er vejen frem. Det gælder både sex før
> ægteskab, alkohol og tobak.

Og farvekridt er Beelzebubs værk!Hasss er et skråplan og Barbiedukker leder
piger på afveje og gør drenge homosexuelle.
Jeg vil gerne ønske dig tillykke,Thomas.Det er lykkedes dig at tage pis på
en hel nyhedsgruppe.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 15-11-04 02:23

David Rasmussen wrote:

> Okay. Men hvorfor _spørger_ du? Lad os lege at du har ret. Så har jeg
> psykiske problemer. Og hvad så nu?

Du kunne prøve at søge om hjælp.

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-11-04 12:50

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Du kunne prøve at søge om hjælp.

Og det var derfor du spurgte? Eller?

/David

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-11-04 21:29

Thomas K. Jeppesen wrote:

> At drikke sig beruset, gør man kun, hvis man har psykiske problemer.

Det er da en grov generalisering synes jeg. Hvordan kan det være du har
den holdning?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-11-04 23:46

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Hvorfor drikker du?

Hvorfor dømmer du?

/David

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 15-11-04 02:15

David Rasmussen wrote:

> Hvorfor dømmer du?

Du skrev jo selv, at du havde drukket.

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-11-04 12:23

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Du skrev jo selv, at du havde drukket.

Og? Hvorfor dømmer du?

/David

Fra : -V-

Dato : 14-11-04 19:41

Ivan V. Klattrup wrote:
> Undskyld, men jeg håber ikke der er nogen der ser skævt til dette
> indlæg.
> Jeg ser frem hver måned til hvad hører du nu indlægget

Næ nej, du må pænt vente nogle dage endnu.
Min intention er at den skal komme lige omkring midten af måneden, men
sidste måned blev den forsinket lidt.
Bi lidt, jeg skal lige falde ned fra weekenden, så er den der.

-V-

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 15-11-04 18:29

"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> wrote in message news:<41967cf9$0$159$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> Undskyld, men jeg håber ikke der er nogen der ser skævt til dette indlæg.
>
> Jeg ser frem hver måned til hvad hører du nu indlægget

Bruges at Tuborg .

Ding ding ding
Ding ding ding
Ding ding ding ding ding