Cast Away
Fra : Ole Sørensen

Dato : 13-11-04 23:52

   Jeg har lige sat Cast Away (R2) i afspilleren, og til min
store overraskelse opdaget at der ikke er danske undertekster, men kun
engelske, tyske og hollandske. Filmen er en 2 disc special edition.
Coveret er på dansk, bagsiden som også er på dansk fortæller at
undertekster er på engelsk, svensk, norsk, dansk og finsk. Men det
passer ikke.
Filmen er købt hos dvdoo:
Film: http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=6406 <- bortset fra
at den jeg har købt er en 2 disc udgave, ligesom coveret viser.
Forside: http://www.dvdoo.com/dvdoo/showpic.asp?PicID=13846
Bagside: http://www.dvdoo.com/dvdoo/showpic.asp?PicID=13869
Hvad er der gået galt? Er jeg blevet snydt?
--
Med Venlig Hilsen
Ole Sørensen

Fra : Sulley

Dato : 14-11-04 00:25

"Ole Sørensen" <ole.sxrensen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bagside: http://www.dvdoo.com/dvdoo/showpic.asp?PicID=13869
> Hvad er der gået galt? Er jeg blevet snydt?
Uheldig ville jeg nærmere sige.
Skriv til DVDoo og forklar dem sagen, de yder en god service og vil/skal nok
bytte den til den rigtige.
de sender den rigtige og sikkert en returkuvert til dig, så der ikke er
forbundet nogle omkostninger for dig overhovedet.
Jeg har kun haft gode erfaringer med DVDoo, og når der endelig opstår et
problem løser de det prompte.
Så skriv til dem

Sulley

PS. Nej, jeg intet noget med dem at gøre, udover jeg er en tilfreds kunde

Fra : Jesper

Dato : 14-11-04 08:15

Ole Sørensen <ole.sxrensen@adslhome.dk> wrote:

> [...]
> Bagside: http://www.dvdoo.com/dvdoo/showpic.asp?PicID=13869
> Hvad er der gået galt? Er jeg blevet snydt?

Prøv at bladre på Subtitle knappen og se om du ikke kan få danske
tekster frem.
Under undertekstvalg er der somme tider man skal bladre videre til næste
side med undertekster for at finde de danske, hvis der er mange på
skiven.
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Martin Schou

Dato : 14-11-04 16:46

> [...]
> Under undertekstvalg er der somme tider man skal bladre videre til næste
> side med undertekster for at finde de danske, hvis der er mange på

Nemlig. Og nogen gange er det altså ikke lige til at se at der er flere
sider. Har da været nede i blockbuster med en dvd fordi jeg ikke mente der
var danske tekster. Men de var der altså, godt gemt :)
Martin

Fra : Ole Sørensen

Dato : 14-11-04 21:14

On Sun, 14 Nov 2004 16:46:15 +0100, "Martin Schou"
<dsl157843@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>sider. Har da været nede i blockbuster med en dvd fordi jeg ikke mente der
>var danske tekster. Men de var der altså, godt gemt :)

Har kigget lidt i (af)krogene af dvd'en, men ikke fundet noget
Kontakter DVDoo på mandag og hører om den kan byttes.
--
Ole

Fra : David T. Metz

Dato : 17-11-04 13:42

Ole Sørensen wrote:

> Hvad er der gået galt? Er jeg blevet snydt?

Nej, du er offer for en fejl 40.

Har du som foreslået prøvet at bladre i underteksterne ved hjælp af
"subtitle"-knappen på din fjernbetjening under afspilning af filmen?

David

Fra : Ole Sørensen

Dato : 18-11-04 15:15

On Wed, 17 Nov 2004 13:41:50 +0100, "David T. Metz"
<dtm.ioa@cbs.dk.invalid> wrote:

>Nej, du er offer for en fejl 40.

Er sket før

>Har du som foreslået prøvet at bladre i underteksterne ved hjælp af
>"subtitle"-knappen på din fjernbetjening under afspilning af filmen?

Ja. Men har ikke fundet underteksterne. Har sat filmen i DVD drevet på
computeren og forsøgt, at finde teksterne gennem PowerDVD, men fandt
nada.
Jeg har kontaktet DVDoo og de sender en ny.
--
Med Venlig Hilsen
Ole Sørensen