Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Linse til Nikon D70
Fra : Anders Jensen

Dato : 13-11-04 16:13

Efter noget med med mit D70 er det ved at være tid til at førøge min
linsebeholdning.....denne gang bliver det nok et Nikkor DX Fisheye 10.5mm
f/2.8G...men inden jeg smider flere tusser efter det vil det jo være lækkert
at kunne se nogle prøveskud først....

Derfor.....hvis der er nogen der har denne linse, kan du/i så ikke lige lave
et par skud i RAW

på forhånd tak!!!!!!

Brug denne mail : fam_aag @tdcadsl.dk

(husk at slette mellemrummet mellem @ og fam_aag)

Mange tak

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 13-11-04 16:44

Anders Jensen <A.Jensen@tdcadsl.dk> wrote:
> Efter noget med med mit D70 er det ved at v?re tid til at f?r?ge min
> linsebeholdning.....

Det hedder et objektiv. Med mindre du altså vil trøstespise eller selv
bygge et objektiv... Og at dømme på resten af dit indlæg er det ikke
tilfældet.

FUT: dk.kultur.sprog

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x67A4976D

Fra : Claus Smith

Dato : 13-11-04 17:13

Det finder du lige her:

http://www.pbase.com/cameras/

Mvh. Claus

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 13-11-04 18:12

Anders Jensen wrote:

> [...]
> at kunne se nogle prøveskud først....
>
> Derfor.....hvis der er nogen der har denne linse, kan du/i så ikke lige lave

Jeg har ingen skud, men her er lidt kommentarer fra ejere af det ønskede
setup:
http://non-aol.com/D70/rate-a-lens.php?lens=2148

--
Mvh Henrik.