Diskrep.?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 13-11-04 21:45

Hej

Der er nok en detalje jeg ikke forstår!

Ved diskrep. er der "Verify Disk Permissions" og" Repair Disk
permissions"

Jeg har altid "opfattet" verify, som et check af hvad der skal
repareres.
Og at jeg skal "køre" Verify" før "Repair", men ved slutningen af
"Verify" står der at det er blevet repareret :-/

Kan jeg springe "Verify" over og gå direkte til "Repair" ?
Eller kan jeg nøjes med at køre "Verify", og kun "Repair" hvis den
melder om " major fejl"?
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Jesper

Dato : 13-11-04 21:50

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
>
> Kan jeg springe "Verify" over og gå direkte til "Repair" ?
> Eller kan jeg nøjes med at køre "Verify", og kun "Repair" hvis den

Du kan sagtens springe Verify over og gå direkte til Repair. Repair
laver også verify før den reparere.
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Lone Schmidt

Dato : 13-11-04 22:40

> Du kan sagtens springe Verify over og gå direkte til Repair. Repair
> laver også verify før den reparere.

Fedest! ;-D

Tak, for tids spare tip
--