Tur i solen
Fra : Peter

Dato : 13-11-04 11:05

Hej

Er der nogen der vil med ud at køre en tur i Århus området i det gode
solskinsvejr her i dag lørdag eftermiddag?

---
Peter
XJ600S

Fra : Gert Schlæger

Dato : 13-11-04 11:57

Peter wrote:

> [...]

> Er der nogen der vil med ud at køre en tur i Århus området i det gode
> solskinsvejr her i dag lørdag eftermiddag?

Snøft ! Det ville jeg enormt gerne, men min XJ600S blev stillet på loftet
i tirsdags, efter at der havde været både frost OG glat mandag morgen.
Dermed sluttede min sæson '04.

God tur !!

Mch Schlæger

Fra : gorm

Dato : 13-11-04 12:33

Ja, jeg ville gerne, men har lige solgt min cykel!!
God tur!

Fra : Claus

Dato : 13-11-04 13:36

Hvornår og hvor kører du fra?

Claus xj 600 s

Fra : Peter

Dato : 13-11-04 12:41

"Claus" <claus_due@FJERNhotmail.com> wrote in message
> Hvornår og hvor kører du fra?
>
> Claus xj 600 s

Jeg kører kl. 13:00 fra Trige kirke. Du er meget velkommen. Vi kan også
mødes et andet sted i det nordlige Århus.

---
Peter
XJ600S

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 13-11-04 14:42

> Jeg kører kl. 13:00 fra Trige kirke. Du er meget velkommen. Vi kan også
> mødes et andet sted i det nordlige Århus.

Crap!! Hvorfor stod jeg først op nu

Så må jeg bare køre en tur selv

--
/Sjang

Honda CB 500 - Årg. 2000
http://www.dfmc.dk/?id=438

Fra : Peter

Dato : 14-11-04 17:14

"Henrik Davidsen" <sjang@sjangREmoVE.dk> wrote in message

> Crap!! Hvorfor stod jeg først op nu
>
> Så må jeg bare køre en tur selv

Ja, det var var en skam. Det var ellers en god tur på 140 km i solskin på de
små veje.

Jeg har lige set vejrudsigten for den kommende uge. Så jeg regner med at det
var årets sidste tur, men det kan jo være vi ses i 2005.

---
Peter
XJ600S

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-11-04 13:58

Har også været ude at kører i dag. Dog ikke på min egen, det var kun en
prøvetur. Men det er fedt vejr.

--
Mvh.
Henrik