Motorcykler og småkageforme...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-11-04 20:35

Hej i gruppen.

Jeg så for nylig her i gruppen at man kunne købe småkageforme formet som
motorcykelsilhouetter - hvor pokker kan man købe dem her i landet?

Anyone?

Venlig hilsen

Aragorn_DK - uden Visa/Dankort.

--
=================
www.welles.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-11-04 20:37

"Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg så for nylig her i gruppen at man kunne købe småkageforme formet som
> motorcykelsilhouetter - hvor pokker kan man købe dem her i landet?

Hov, glemte at oplyse at en lige så mc-tovlig kammi som undertegnede skal
holde jul sammen med mig og mine forældre, og at det derfor ville være et
stort hit at se hans fjæs når vi serverer mc-formede småkager, deraf
efterlysningen!

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Studen

Dato : 12-11-04 20:55

> [...]
> holde jul sammen med mig og mine forældre, og at det derfor ville være et
> stort hit at se hans fjæs når vi serverer mc-formede småkager, deraf

Nåååh, vi var nogle der blev lidt smånervøse et lille øjeblik... ;)
Tror jeg er stødt ind i nogle katana-forme på et tidspunkt, men er det en
speciel model du går efter :D

Mvh
Studen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-11-04 21:22

"Studen" <StudenFJERN@gmail.com> wrote in message
-sakse-
> Nåååh, vi var nogle der blev lidt smånervøse et lille øjeblik... ;)
> Tror jeg er stødt ind i nogle katana-forme på et tidspunkt, men er det en
> [...]

Æææææææh...hva' sku' jeg lige blive nervøs over?

Vi er begge bimmerhjerner og ditto -entusiaster, men alle modeller kan
bruges.

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Studen

Dato : 12-11-04 22:00

> Æææææææh...hva' sku' jeg lige blive nervøs over?

Det var mig der blev nervøs... Glem det. Det var et forsøg på lidt morskab.
Bare morsomt med sådan nogle kageforme :) Jeg kan desværre ikke huske hvor
jeg har set dem, men jeg skal nok finde det...

Hilsen

Studen

Fra : Ole Hansen

Dato : 12-11-04 23:13

Aragorn Elessar wrote:
> Hej i gruppen.
>
> Jeg så for nylig her i gruppen at man kunne købe småkageforme formet som
> motorcykelsilhouetter - hvor pokker kan man købe dem her i landet?

De kan ikke fås her i landet, men hos Louis i Tyskland.
http://www.louis.de artikel: 10014221 Motorrad Ausstechformen. De er
dælme fine kan du tro - jeg har et sæt og småkagerne bliver ekstra gode! :)

> Aragorn_DK - uden Visa/Dankort.

Åhh.. Det bliver nok et problem så.. Kan du ikke slå dig sammen med en,
der har et? :) Evt. hvis du bor i nærheden af en klub.. Hvis du kommer
omkring Aalborg kan du låne mine forme :)

--
Ole Hansen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-11-04 23:19

"Ole Hansen" <moped@get2net.dk> wrote in message

> De kan ikke fås her i landet, men hos Louis i Tyskland.
> http://www.louis.de artikel: 10014221 Motorrad Ausstechformen. De er
> dælme fine kan du tro - jeg har et sæt og småkagerne bliver ekstra gode!
:)
*****
Humhum...må en tur forbi en kammi der shopper en del på nettet, kan jeg se.
Vi hitter ud af det.
*****

> [...]
> der har et? :) Evt. hvis du bor i nærheden af en klub.. Hvis du kommer
> omkring Aalborg kan du låne mine forme :)
Hep, har fat i en kammi online, der arbejdes på sagen.
Takker for hjælpen.

Mvh Aragorn_DK

*****

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-11-04 23:54

> [...]
> der har et? :) Evt. hvis du bor i nærheden af en klub.. Hvis du kommer
> omkring Aalborg kan du låne mine forme :)

Hej Ole, og takker for tilbuddet, nu er formene bestilt - er sgu spændt på
hvordan fanden man laver småkager! *GH*
SÅ må min fru moder da ku' hjælpe, det er sgutte nowet for gruppen her - OT
er det ihvertfald! *bredt grin*
Takker for hjælpen, formene er bestilt.

Hej fra

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Esther

Dato : 13-11-04 19:09

Jeg har også bestilt dem, men via en kammerat i Tyskland, der også lige skal
fremsende nogle bøger, men regner med at kunne lave mc-peberkager inden
længe.

Familien skal nok gøre store øjne - og ryste på hovedet *LOL*

--
Esther

*** Yamaha XJ600S & Yamaha Néos 50***

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-11-04 21:52

"Esther" <Esther@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> længe.
>
> Familien skal nok gøre store øjne - og ryste på hovedet *LOL*

Hej Esther.

Jeg bestilte dem via en kammerat - i Svendborg!
Pyt, bare de kommer snart, skal sgisme da tage fusen på min kammi til jul,
jeg *glæder* mig til at se hans fjæs npr han får småkager i mc-facon - *ved*
han vil flippe skråt og råhygge sig!
Venner og bekendte der kender mig synes det er fedt med småkager i mc-facon,
det skal nok blive godt!

Hej fra

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Flemming

Dato : 16-11-04 18:02

Hej

Vi kan da også her i DK

Dessert kokken Markus Grigo har disse her (hvis kagen skal have en ordentlig
størrelse

http://www.kagekompagniet.dk/product.asp?product=362&page=1

MVH
Flemming www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=437

Fra : Armand

Dato : 16-11-04 22:00

Flemming <fmdunker@XXX_sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:419a3288$0$66482$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hej
>
> Vi kan da også her i DK
> Dessert kokken Markus Grigo har disse her.............

Med lidt rustfrit blik-bånd, en låseringstang (á runde "kæber") og lidt
fingerfærdighed (kommer efter den 50.tyvende) burde det ikke være umuligt
at
lave selv :-/
Ellers, sæt en af de der gadehandler-typer der laver navne-smykker af
sølvtråd på sagen

--
Armand.
(der godt kunne finde på at forsøge sig, hvis blot et kreativt hovede