Hulk, så opstalede jeg den
Fra : dsadas

Dato : 12-11-04 16:34

Efter en sæson som nybagt MCíst har jeg nu opstallet MCén. Det at køre MC er
kun blevet sjovere og sjovere, fælder næsten en tåre at den først kommer på
gaden til marts Glæder mig nu over at man har tid til at sysle med
cyklen, så man mentalt kan bearbejde smerten

Jeg har nu kørt ca 6000 km fra maj mdr, hvor meget har i kørt ??

/tralala

Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-11-04 17:34

> Jeg har nu kørt ca 6000 km fra maj mdr, hvor meget har i kørt ??

ca 14200km på den nye og 1000km på den gamle, men sæsonen er da ikke slut ?

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
"Jeg følger skam trafikken, kører bare forrest "

Fra : anders majland

Dato : 13-11-04 21:20

> ca 14200km på den nye og 1000km på den gamle, men sæsonen er da ikke
> slut ?

Nemlig, men dog tid til at finde vinterlufferne frem - jeg har kørt ca
20000km indtil nu og runder nok 25000km iår - uden at bevæge mig uden
for rigets grænser.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : René Hansen

Dato : 12-11-04 17:37

On Fri, 12 Nov 2004 16:34:16 +0100, "dsadas" <sadasd@dasd.nu> wrote:

> [...]
>cyklen, så man mentalt kan bearbejde smerten
>
>Jeg har nu kørt ca 6000 km fra maj mdr, hvor meget har i kørt ??

Hej

Jeg har også dags dato næsten grædende sat den i hi..

Jeg nåede at køre 4800 km her på Bornholm i år, fra 25 maj - 12 nov.

/René

Fra : MKS - 74

Dato : 12-11-04 17:40

On Fri, 12 Nov 2004 16:34:16 +0100, "dsadas" <sadasd@dasd.nu> wrote:

>Efter en sæson som nybagt MCíst har jeg nu opstallet MCén. Det at køre MC er
>kun blevet sjovere og sjovere

Ahhh ja - den første jomfruelige sæson, hvor alt er nyt, og man
undres/ærgres over hvorfor man dog ikke fik taget det kørekort noget
før og al den tid man har spildt

>, fælder næsten en tåre at den først kommer på
>gaden til marts

Hvor er det smukt...

> Glæder mig nu over at man har tid til at sysle med
>cyklen, så man mentalt kan bearbejde smerten

_Det_ gider jeg så til gengæld overhovedet ikke mere...Udover det
nødvendige altså - too much water under the bridge.

>Jeg har nu kørt ca 6000 km fra maj mdr, hvor meget har i kørt ??

Ca. 10.000 km vil jeg tro på 5-6 forskellige cykler...Speciel men god
sæson for mit vedkommende.

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele til salg på:

Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 12-11-04 18:57

> Efter en sæson som nybagt MCíst har jeg nu opstallet MCén. Det at køre MC
> er

Ja jeg er selv nybagt MC'ist og min er også lige blevet sat væk for
vinteren..

> kun blevet sjovere og sjovere, fælder næsten en tåre at den først kommer
> på gaden til marts Glæder mig nu over at man har tid til at sysle med
> cyklen, så man mentalt kan bearbejde smerten

Ja det bliver hyggeligt at gå at pusle med til vinter. Mine vinterplaner går
på skift af kædekit, nye spejl med integrerede blinkere samt at få
arrangeret en form for kameramontage på tanken.

> Jeg har nu kørt ca 6000 km fra maj mdr, hvor meget har i kørt ??

Jeg har kørt ca. 3300km siden 30. september, som var dagen hvor jeg fik
kortet :)

Mvh Peter

Fra : Kenneth T

Dato : 12-11-04 20:37

> Jeg har nu kørt ca 6000 km fra maj mdr, hvor meget har i kørt ??

Godt 18.000km i år.
Men jeg er allerede begyndt at planlægge næste års sommerferie :)

--
MVH
Kenneth T

Fra : CBR-DK

Dato : 12-11-04 20:40

"dsadas" <sadasd@dasd.nu> skrev i en meddelelse
> [...]

> cyklen, så man mentalt kan bearbejde smerten
>
> Jeg har nu kørt ca 6000 km fra maj mdr, hvor meget har i kørt ??

Sæsonen har i år ikke været den bedste for min CBR1000 - den har kun fået
kørt knap 700 (syvhundrede) km !!
men nåede alligevel at få nyt kædekit og service.

På 4½ sæson har jeg kørt godt 15.000km så det er jo ikke så meget. Når man
er halvgammel (45) med famile, job
hvortil man altid kører i bil, et magedyr der ikke gider køre i regnvejr,
ikke længere har mulighed for ferie på mc og
mange andre undskyldninger - ja så kommer der ikke så mange km. på klokken
som da jeg var "ung". Da var 20.000
km. om året ikke usædvanligt - men da havde jeg jo heller ikke hverken bil
eller familie :-/.

Nå men jeg ser alligevel frem til næste sæson (som altid) - den kan da kun
blive bedre end denne

mvh. Kim / Tårnby MC 78
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=492

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-11-04 08:01

CBR-DK wrote:
> [...]
> hverken bil eller familie :-/.
>
> Nå men jeg ser alligevel frem til næste sæson (som altid) - den kan

Tjah - jeg har fået ca. 10000km ud af sæsonon - 36, med familie og bil. Og
nej - jeg har ikke været på ferie på den. Har du overvejet at tage dele af
familien på bagsædet?

--
vh
Torben

Fra : CBR-DK

Dato : 15-11-04 10:34

> [...]
> nej - jeg har ikke været på ferie på den. Har du overvejet at tage dele af

Selvfølgelig har jeg det - min kone gider bare ikke motorcykler, min knægt
på 16 er en "måske'r" mens min datter pt. heller
vil lege med sine Barbier end køre en tur med sin far.
Sidste gang jeg havde knægten med på en tur var til MC Touring Camp - en tur
fra Kastrup på ca. 130 km. hver vej. Det
synes han godt nok var alt for langt - da han fik alt for ondt i r.........

Måske er det også bedst sådan - at jeg har jeg "mine 5 min." på mc'en for
mig selv Så er det kun mig der bestemmer
tempoet (højt) og pauserne (kun tankninger).

--
Mvh. Kim / Tårnby MC 78
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=492
(husk at fjerne "væk" i mail-adressen ved reply)

Fra : Knud Dam

Dato : 12-11-04 20:56

"dsadas" <sadasd@dasd.nu> skrev i en meddelelse

> Jeg har nu kørt ca 6000 km fra maj mdr, hvor meget har i kørt ??
>
> /tralala

Det har været en god sæson for Banditten.

Den har kørt 23.000 km i år. Når man er ung (45 år) med job og familie, der
kan forenes med at køre motorcykel, kører i det meste vejr og planlægger
mc-ferier mv. så bliver det til noget.

Min kone kører ER5 og hun kører også meget gerne - i denne sæson 8.000 km.

; - )

KD Bandit 600 S - august 1999 - 108.000 km.

Fra : Ronni Sørensen

Dato : 12-11-04 23:14

> [...]
> sysle med cyklen, så man mentalt kan bearbejde smerten
>
> Jeg har nu kørt ca 6000 km fra maj mdr, hvor meget har i kørt ??

ca 100km på VFR'en inden den blev solgt
og så 4800km på Firebladen

Ronni
'93 Fireblade

Fra : Steen Gruby

Dato : 12-11-04 23:54

On Fri, 12 Nov 2004 16:34:16 +0100, "dsadas" <sadasd@dasd.nu> wrote:

Hej,

> [...]
>gaden til marts Glæder mig nu over at man har tid til at sysle med
>cyklen, så man mentalt kan bearbejde smerten

Jeg har også trukket hestene i stald for i år, og så foregår resten i
værkstedet.
Kædekittet på Pasoen er færdigt, så det skal skiftes.
Der skal checkes ventiler, skiftes olie og filter og så skal der
rengøres i de kroge hvor man aldrig kommer
Turbo'en skal have olieskifte - olien har ikke kørt mere end 1000 Km,
men den er nu 2 år gammel så det må være på tide
Super Fox'en bliver bare stillet hen i hjørnet.
Og så kommer det sjove:
Stellet til NSU Special MAX'en skal hentes fra maleren og så skal den
samles - Det glæder jeg mig til.

>Jeg har nu kørt ca 6000 km fra maj mdr, hvor meget har i kørt ??

Paso'en nåede knapt 4000 Km - Ikke fordi vejret var dårligt, men
grundet i at jeg ikke kunne have "hat" på i tre måneder af denne
season.
Turbo'en nåede 200 Km - Malerklemmen og en fin lørdagstur
Min lille Super Ræv har vel kørt 100 Km - Til bageren og så'nt.

Jeg er allerede begyndt at glæde mig til næste season.

Vi ses derude i 2005.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ninja Rider

Dato : 13-11-04 01:58

Hejsa

Min har stået i hi i over en månede nu tror jeg...
Mest fordi at jeg er ved Militæret fortiden og næsten aldrig er hjemme.
Jeg nåede kun at køre en 2500-3000km tror jeg .....
Men Positivt... Der er stadig lidt dæk tilbage + et nyt Baghjul!
Så næste år skal livet ræses ud af dem!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-04 09:16

"dsadas" <sadasd@dasd.nu> skrev i en meddelelse
> Jeg har nu kørt ca 6000 km fra maj mdr, hvor meget har i kørt ??

Tja det blev til cirka 5000 km. på ZZ-R´eren siden jeg købte den i august,
og GPx´eren har jeg kørt cirka 6000 km. på fra marts til august.

Dannie
www.dfmc.dk/?id=75

Fra : Carl Dragert

Dato : 13-11-04 11:05

"dsadas" <sadasd@dasd.nu> wrote in message
> Jeg har nu kørt ca 6000 km fra maj mdr, hvor meget har i kørt ??

Det er indtil nu blevet til lidt over 18.000 km. men der er jo 18 dage til
forsikringen siger stop, så jeg runder
de 19.000 i denne sæson.

Overvejer at tegne forsikring for dec-feb, men giver p.t. 4500 for kasko
mar-nov, og skal give næsten det samme for dec-feb, så....

Carl Dragert
FZR600
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=531

Fra : Christina R.

Dato : 13-11-04 15:26

"dsadas" skrev:
> [...]

> cyklen, så man mentalt kan bearbejde smerten
>
> Jeg har nu kørt ca 6000 km fra maj mdr, hvor meget har i kørt ??

Jeg er også selv lige stoppet med at køre for i år, iøvrigt også min første
sæson
Tænk, at jeg kunne overleve alle de år uden en MC!
Siden jeg fik GS'eren i juni har jeg fået kørt 6000 km... men det er da lidt
vemodigt at skulle opstalde den. Og ekstra vemodigt når jeg ved, at jeg
først kommer til at køre på den igen til juni/juli, pga. udlandsophold, suk!

--
Christina R.
(Suzuki GS500E)

Fra : Esther

Dato : 13-11-04 19:06

Har kørt ca. 2800 km siden 5. oktober, men regner da med at nå lidt over de
"magiske" 3000 km inden 30. november, men det afhænger jo af vejrguderne.

De har lovet fint vejr i morgen med hele 8 grader, så regner da med at
trille en søndagstur i morgen middag

P.S. Jeg kan slet ikke holde tanken ud, at skulle undvære cyklen indtil 1.
marts...så i næste sæson anskaffer jeg mig sgisme en vintercykel også, så
jeg slipper for abstinenser fremover

--
Esther

*** Yamaha XJ600S & Yamaha Néos 50***

Fra : Futte & Co.

Dato : 13-11-04 23:08

"Esther" <Esther@tdcadsl.dk> wrote in message
..

> De har lovet fint vejr i morgen med hele 8 grader, så regner da med at
> trille en søndagstur i morgen middag

Tid og sted , tak
Jeg har en go' '68 BSA med forsikring til den 15., så hvis der ikke er for
meget salt på vejene, ku' det da være rart med en tur i hyggeligt selskab

--
Jørgen , Brøndby, med en fin solskinstur i dag
Honda CB550F , den fine årgang 1975, der blev luftet idag

Fra : Esther

Dato : 14-11-04 00:54

Har ingen deciderede køreplaner som sådan, har bare tænkt mig at køre "ud i
det blå"....og lære området (Køge/Borup/Osted/Ringsted osv.) bedre at kende

Skal under alle omstændigheder have fyldt tanken inden jeg kører af sted, så
vi kunne evt. mødes ved DK-Benzin i Lille Skensved?

Kl. 12.30? Hvis solen altså skinner

Fra : Futte & Co.

Dato : 14-11-04 11:07

> [...]
>

> Skal under alle omstændigheder have fyldt tanken inden jeg kører af sted,

> vi kunne evt. mødes ved DK-Benzin i Lille Skensved?

Hej Esther

Der kom desværre en mand i vejen med en slæde, så jeg kan ikke nå det denne
gang.
Ha' en go' tur, kør forsigtigt

--
Jørgen , Brøndby
Honda CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Esther

Dato : 14-11-04 11:17

Ærgerligt - en anden gang så

Rimfrosten er forsvundet nu, så tror faktisk jeg om ikke så længe vil iføre
mig den dertilhørende beklædning og køre mig den tidligere annoncerede tur

P.S. Tør ikke andet end at køre forsigtigt

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 14-11-04 09:21

> Jeg har nu kørt ca 6000 km fra maj mdr, hvor meget har i kørt ??

Hej Kaj-Ingolf

Jeg har kørt 18.000km på CBR'en (Still counting)
og 7000km på min DR 600

DR'en er dog ved at blive boret op, da en eller anden spade ved Ingana sagde
at en simpel honing ikke kunne fjerne de 0,15mm min cylinder var oval
Nå, men nu kommer der et smedet stempel i og en 38mm fladspjældskarburator.
Så rykker den formodentlig uden at lugte slemt af afbændt olie. Jeg brugte
min lørdag eftermiddag på at porte topstykket let. Suzuki har i deres visdom
skruet en bolt halvt ind i indsugningen og har knapt kunne ramme hullet til
indsugningen i topstykket med indsugningsgummiet Nå, men de gik vel
tidligt hjem den dag, lige som malerne da de lakerede stellet.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Johnni Løje

Dato : 14-11-04 16:53

Hejsa

Jeg nåede op på omkring 12000km siden 3 maj hvor jeg købte den, og nu er den
sat ind værkstedet efter den syntes at jeg skulle have en røvtur med ca.
130 km/t

Men en fed første sæson
--
/Johnni

Kawasaki GPZ 500s
http://www.dfmc.dk/?id=604

Fra : Jesper G

Dato : 14-11-04 23:29

dsadas wrote:
> [...]
> cyklen, så man mentalt kan bearbejde smerten
>
> Jeg har nu kørt ca 6000 km fra maj mdr, hvor meget har i kørt ??

Jeg har også lige sat min i hi denne weekend... Det er godt nok
deprimerende at tage toget igen :'(
-Folk er ikke har MC, skal ikke bilde mig ind at de kender til
vinterdepression..