Er det billigt ???
Fra : Ole Jensen

Dato : 11-11-04 22:18

Jeg kunne godt tænke mig en Honda VF750 . . . .
Ham der www.mc-maleren.dk har en gul kundecykel tilsalg for 46.000, er det
for dyrt eller er det en fair pris ???

Mvh

Ole.

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 11-11-04 22:31

> Jeg kunne godt tænke mig en Honda VF750 . . . .
> Ham der www.mc-maleren.dk har en gul kundecykel tilsalg for 46.000, er det
> for dyrt eller er det en fair pris ???
----------
Hehe.. kommer an på hvor mange km den har gået..
hvor mange skader den har..
Fuld servicebog!?

Lidt flere detaljer, så er jeg sikker på der er en masse der kan sige mere..

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-04 10:46

Oliver Bruchhaus [6000] wrote:
> [...]
> hvor mange skader den har..
> Fuld servicebog!?
>
> Lidt flere detaljer, så er jeg sikker på der er en masse der kan sige

Honda VFR 750

Årg. 1986

km. 71.000

pris 46.000 kr.

--
Morten O

Fra : Squish

Dato : 12-11-04 13:00

Morten O wrote:

> Honda VFR 750
>
> Årg. 1986
>
> km. 71.000
>
> pris 46.000 kr.

Det er en ok pris.

--
Squish (som selv kigger efter VFR)
CB400F

Fra : Brian Laursen

Dato : 12-11-04 13:57

Ole Jensen wrote:
> [...]
> Ham der www.mc-maleren.dk har en gul kundecykel tilsalg for 46.000,
> er det for dyrt eller er det en fair pris ???

Hey det er sku da shirleys Det er kæresten der maler. Fint malerarbejde
må man sige. Den gule farve er ikke standard, men det er vidst noget med at
shirley har en ting med den farve. Shirleygul kalder de den.
Jeg købte nemlig min gamin af hende i foråret hvor hun så samtidig lige
viste cyklerne frem. Efter hvad jeg kunne se fejlede de ikke noget! Men du
må ikke hænge mig op på det! Prisen er nok ok. Jeg synes måske den er lidt
høj km og alder taget i betragtning, og så skal man være vild med gul

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X " Til Salg"
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Richard

Dato : 12-11-04 16:05

Brian Laursen wrote:

> Prisen er nok ok. Jeg synes måske den er lidt
> høj km og alder taget i betragtning, og så skal man være vild med gul

Er overvejelsen ikke snarere, om man kan få sit yndlingsdæk i de
størrelser, de første par årgange af RC24 kørte med - især 16"-forhjulet?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 14-11-04 10:01

> Er overvejelsen ikke snarere, om man kan få sit yndlingsdæk i de
> størrelser, de første par årgange af RC24 kørte med - især
> 16"-forhjulet?

Man kan få BT45. De er ok, og dem der er at foretrække på sådan en model.
Jeg har kun hørt ros fra to med RC24 og den dækmondering.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Richard

Dato : 14-11-04 15:24

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Man kan få BT45. De er ok, og dem der er at foretrække på sådan en model.
> Jeg har kun hørt ros fra to med RC24 og den dækmondering.

Ja, BT45 skulle jo være godt nok - husker blot at argumentet om større
udvalg i dæk har været nævnt som et argument for den ændrede RC24 med det
større forhjul.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Squish

Dato : 14-11-04 19:55

Richard wrote:

> Ja, BT45 skulle jo være godt nok - husker blot at argumentet om større
> udvalg i dæk har været nævnt som et argument for den ændrede RC24 med
> det større forhjul.

Richard! Det er da kun fordi "man" ikke kan finde andre negative
argumenter imod en viffer!

--
Squish
CB400F

Fra : Richard

Dato : 14-11-04 20:03

Squish wrote:

> Richard! Det er da kun fordi "man" ikke kan finde andre negative
> argumenter imod en viffer!

"Selfullig" som HKH Kronprinsesse Mary sagde

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : MKS - 74

Dato : 14-11-04 20:06

On Sun, 14 Nov 2004 19:55:10 +0100, Squish <hs304FJERN@hotmail.com>
wrote:

>Richard! Det er da kun fordi "man" ikke kan finde andre negative
>argumenter imod en viffer!

Er du sikker ?? Hvad med at de holder så irriterende længe at MC'en
vil se oldnordisk ud længe før den er slidt op . (sorry til alle
VFR-ejere).

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele til salg på:

Fra : Squish

Dato : 14-11-04 20:24

MKS - 74 wrote:

> Er du sikker ?? Hvad med at de holder så irriterende længe at MC'en
> vil se oldnordisk ud længe før den er slidt op . (sorry til alle
> VFR-ejere).

Så kreative er folk slet ikke, Michael! Derudover har RC24 det,
efter min mening, mest moderne design, sammenlignet med andre modeller
fra 80'erne!

--
Squish
CB400F

Fra : Bo-gsxR

Dato : 13-11-04 15:08

> Jeg kunne godt tænke mig en Honda VFR750 . . . .
> Ham der www.mc-maleren.dk har en gul kundecykel tilsalg for 46.000, er det
> for dyrt eller er det en fair pris ???

se lige www.vfr.dk - buyers guide, inden du køber en vfr!
( kig evt. mere på vfr.dk ).

den ser pæn ud, selvfølgelig ikk original lakering eller udstødning. men ellers pæn.
kontroller div. slid-dele: dæk, kæde-kit, bremser, alle slanger, olie, bremsevæske.
kølervæske, servicebog, pil kåben af for at se motor og indersiden af kåben for reperationer.
og kør en tur!
den har std. bremseslanger foran, så de er nok ved at være modne til at blive skiftet.
evt. til stålarmerede.

km og alder er ok, og der findes også gode dæk til den, både til touring og ræs.
bl.a. var vfr.dk på knutstorp i sommers uden problemer.

mvh
bo - ex. vfr rc24 årg. '86 imp.
se også www.skakmat.webbyen.dk