Til Alle RD-folk
Fra : Ukendt

Dato : 11-11-04 14:09

Jeg har hermed oprette et RD forum til "alle" os som har lidt for meget
totaktsolie i blodet ;)

KR1, TZ, RS osv er selvfølgelig også velkommen.

Der er bl.a. mulighed for chat og salg

Kasper

Fra : Moller

Dato : 11-11-04 14:18

Kasper Meldgaard wrote:
> Jeg har hermed oprette et RD forum til "alle" os som har lidt for meget
> totaktsolie i blodet ;)
>
> KR1, TZ, RS osv er selvfølgelig også velkommen.
>
> Der er bl.a. mulighed for chat og salg

   Hvor ? og er det kun for japanere ? eller skal man bare ha en
ReedVentil i motoren for at være med ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-04 21:10

rd.kungan.dk (nok en god ide at få med ;)

Jeg har hermed oprette et RD forum til "alle" os som har lidt for meget
totaktsolie i blodet ;)

Du er velkommen ;) Vi skal bare ha gang i det forum !

Fra : Wheeler

Dato : 13-11-04 10:56

Kasper Meldgaard wrote:

> rd.kungan.dk (nok en god ide at få med ;)

> Jeg har hermed oprette et RD forum til "alle" os som har lidt for meget
> totaktsolie i blodet ;)

> Du er velkommen ;) Vi skal bare ha gang i det forum !

Fin side - jeg er den 4. registrerede med min TDR125R

Wheeler
TDR 125
VFR 750
(ex RD-kører)

Fra : Armand

Dato : 14-11-04 13:10

Kasper Meldgaard <kaspermeldgaard[snabelA]edidak.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41951690$0$17576$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...

> Jeg har hermed oprette et RD forum til "alle" os som har lidt for meget
> totaktsolie i blodet ;)
>
> Du er velkommen ;) Vi skal bare ha gang i det forum !

Og når så i på et tidspunkt bliver træt af rygklapperiet og står uden
kontante tekniske svar er i velkommen her på nyhedsgruppen igen - Også med
totagger-spørgsmål!

--
Armand.

Fra : Moller

Dato : 14-11-04 18:38

Armand wrote:

> Og når så i på et tidspunkt bliver træt af rygklapperiet og står uden
> kontante tekniske svar er i velkommen her på nyhedsgruppen igen - Også med
> totagger-spørgsmål!

   Tusind tak :) efter at ha brugt 5 min for meget derinde ;) er jeg glad
for at jeg kan komme tilbage og benytte mig af de gode råd herinde i
stedet ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Wheeler

Dato : 18-11-04 00:46

Moller wrote:

Tusind tak :) efter at ha brugt 5 min for meget derinde ;) er jeg glad
for at jeg kan komme tilbage og benytte mig af de gode råd herinde i
stedet ;)

JUP
Ja, jeg må også overveje mit "medlemsskab" af sitet, Det seneste post gik
på antal kilo i bænkpress for en motionsudøvende...den er helt gal :-/

VFR klubben holder julefrokost 2. weekend i dec. er der nogen herinde fra
som deltager=