DC-AFAM kædekit - Nogen erfaringer ?
Fra : anders majland

Dato : 10-11-04 14:26

Noger der har erfaringer med et kædekit af frabrikatet 'DC'

(Sidder lige og kigger på ebay - skal nok have ny kæde på i løbet af
vinteren)

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Mads Stetter

Dato : 10-11-04 15:21

anders majland wrote:
> Noger der har erfaringer med et kædekit af frabrikatet 'DC'
>
> (Sidder lige og kigger på ebay - skal nok have ny kæde på i løbet af
> vinteren)

Jeg har kun hørt godt om produktet! En af mine venner har smidt AFAM race
kit på hans thundercat! Tjek lige priser ud med www.kjmotorcykler.dk inden
du køber på ebay!

MVH Mads Stetter

Fra : Hønse

Dato : 10-11-04 15:57

Mads Stetter wrote:

> Jeg har kun hørt godt om produktet! En af mine venner har smidt AFAM race
> [...]

AFAM er helt sikkert kvalitet, kender flere der kører AFAM og har selv
kørt 20000+ med et kit, til kæden sprang, så skift lidt før den tid kommer

Nu kører jeg RK, har kørt ca 5000 og syntes allerede at kæden virker som
om den har kørt 10 eller mere...
hvilket leder mig til et lille tillægsspørgsmål hvor langt kører I andre
på Jeres kæder (kit)??

Fra : p.jarnbak

Dato : 10-11-04 17:59

> hvilket leder mig til et lille tillægsspørgsmål hvor langt kører I andre
> på Jeres kæder (kit)??

100000 km på knast kæde,kan ikke huske bagkæde da jeg har kørt med
kardan siden 1982 he he.
Palle.

Fra : anders majland

Dato : 10-11-04 18:43

Rart at have en reference i hovedet (Det var dem jeg købte min scotoiler
dual injector hos) men xt'en er ikke på listen. Typisk ligger de dog på
1000-1500kr for et kit - Måske det fåes til det halve på ebay

> AFAM er helt sikkert kvalitet, kender flere der kører AFAM og har selv
> kørt 20000+ med et kit, til kæden sprang, så skift lidt før den tid
> kommer

Pt kører jeg med en DID 520 VM og før da med en RK 520 XSO (og JT
tandhjul). Jeg har nu kørt 13000km med DID kæden og den holder stadig
fint. RK kæden var _helt_færdig_ efter 8100km. Jeg har så også sat en
kædesmører på sammen med DID'en så det kan ikke helt sammenlignes. Jeg
overvejer at prøve RK kæden igen næste gang for at se om det var et
tilfælde. Sidst købte jeg kæden hos munkedal og tandhjul hos dinmc
(fordi det var hvor tingene var lagervare og prisen fornuftig)