Sidespejl med blinkter til GS500
Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 09-11-04 22:43

Hej,

Findes der sidespejle med indb. blinklys til en GS500E?

--
Venlig hilsen
Peter F. Poulsen

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 09-11-04 22:58

> Findes der sidespejle med indb. blinklys til en GS500E?
-----------
Hvis du har kåbe modellen så er der nogle universale der nok skal kunne
monteres..

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 09-11-04 23:01

> Hvis du har kåbe modellen så er der nogle universale der nok skal kunne
> monteres..

Jeg har fuldkåbe på. Har ledt på louis.de, men kunne ikke umiddelbart finde
nogen.

Vh Peter

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 09-11-04 23:04

> Jeg har fuldkåbe på. Har ledt på louis.de, men kunne ikke umiddelbart
finde
> nogen.
---------
Oki.. Jeg ved at de findes, men ikke hvor på nettet..
:((
Men den lokale pusher Minimotor i Kolding har et par liggende..
Prøv evt. at kontakte dem, og ellers hør hvad mærket hedder..

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 09-11-04 23:33

Oliver Bruchhaus [6000] wrote:
> Oki.. Jeg ved at de findes, men ikke hvor på nettet..

Jeg havde egentlig indkøbt et par til min SV'er, prøv at google efter
"mruspind". De kan faktisk godt monteres, men jeg synes faktisk at de er
for små og for korte.

Jeg ved ikke hvordan GS500'eren er, men er da villig til at måle og
svare på spørgsmål omkring spejlene. Jeg vil selvfølgelig også gerne gå
af med dem temmelig billigt når jeg nu ikke vil bruge dem alligevel
(send spørgsmål ang. dette privat)

Carsten Sørensen

Fra : Freddy Lang

Dato : 09-11-04 23:04

Peter F. Poulsen wrote:
> Hej,
>
> Findes der sidespejle med indb. blinklys til en GS500E?

Der findes universal-sidespejle med blinklys, men de kræver nok en eller
anden form for lettere tilpasning for at passe på nærmest hvilken som helst
MC. Jeg ved, at Kok MC i Holstebro http://www.kok-mc.dk har nogle, men
derudover har jeg ikke lige nogle link. Måske andre kan være behjælpelig?

--
Freddy
SV-R

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 10-11-04 00:20

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> helst MC. Jeg ved, at Kok MC i Holstebro http://www.kok-mc.dk har nogle,
> men derudover har jeg ikke lige nogle link. Måske andre kan være

Husk osse liiige at måle hvor langt ud spejlene kommer. De originale sidder
temmeligt langt inde - du har _ikke_ brug for kortere arme og mindre spejle
!
Har faktisk selv monteret et ekstra sæt af de der "lange møtrikker +
gummi-muffer", spejlene originalt monteres med (på 5-Star og TPC (?) kåber).
Og det hjælper en del, men egentligt ikke rigtigt nok. Har overvejet andre
løsninger, men strander lidt på at monteringspunkternes afstivning bag kåben
nok ikke kan bære længere spejle ~de kommer til at vibrere alt for
meget....såd'n paralel-twin har altså osse lidt masse.
Der kostede mig forresten en alarm - den vibrerede komponenterne af printet

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Hønse

Dato : 10-11-04 10:17

Peter F. Poulsen wrote:

> Hej,

> Findes der sidespejle med indb. blinklys til en GS500E?

> --
> Venlig hilsen
> Peter F. Poulsen

Jeg har stadig et nyt sæt liggende, til 600,-kr, der er 3 hulafstande så
de sku nok ku passe...

se dem her på brormands GPZ (som faktisk også er til salg):
http://dfmc.dk/gallerypicture.asp?f=spejl-blink1.jpg&m=full
http://dfmc.dk/gallerypicture.asp?f=spejl-blink2.jpg&m=full

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 10-11-04 20:13

Hønse wrote:
> [...]
> de sku nok ku passe...
>
> se dem her på brormands GPZ (som faktisk også er til salg):

Yes, det er faktisk de samme som jeg har liggende. For 600 kr. så er de
også betalt, de koster 29-32 pund i England.

Carsten Sørensen