Kameramontage
Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 08-11-04 23:55

Hej,

Er der nogen der har erfaring med et stativ til montering af digicam. eller
videokamera på tanken af mc'en.

Jeg har en GS500, og mener et sted at have set et kit man kunne montere i de
huller der er i påfyldninskapslen (eller hvad den nu kaldes)..

Peter Fløistrup Poulsen

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 09-11-04 20:20

Peter F. Poulsen wrote:
> [...]
>
> Jeg har en GS500, og mener et sted at have set et kit man kunne
> montere i de huller der er i påfyldninskapslen (eller hvad den nu

Jeg har et hjemmelavet: http://www.bandit600rr.dk/video.htm
Måske tilsalg...
--
Best regards Rune
http://dfmc.dk/?id=7

---

Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 09-11-04 21:29

> Jeg har et hjemmelavet: http://www.bandit600rr.dk/video.htm
> Måske tilsalg...

Det ser ret godt ud. Hvad koster den?

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 10-11-04 15:34

Peter F. Poulsen wrote:

> Det ser ret godt ud. Hvad koster den?

Hvad siger du til 350,- Kr.?

Fra : Moller

Dato : 10-11-04 11:31

Rune (Bandit600RR) wrote:

> Jeg har et hjemmelavet: http://www.bandit600rr.dk/video.htm
> Måske tilsalg...

   har du tegninger ? skitser ? eller andet :) så har jeg noget at lave
til vinter med arbejedets lille CNC fræser ;)

   Kan se man kan få DV video kamera helt ned til 2500 :) så det er jo
værd at tænke på da prisen er til at smadre det via et styrt :) uden at
man skal græde alt for meget over man ku ha købt en hel MZ klar til syn
for de samme penge ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 10-11-04 15:35

> har du tegninger ? skitser ? eller andet :) så har jeg noget at lave
> til vinter med arbejedets lille CNC fræser ;)

Jeg har desværre ikke nogen skitser eller tegninger...

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 10-11-04 17:29

Moller <news@molnit.com> skrev i

> [...]

[klip]

> har du tegninger ? skitser ? eller andet :) så har jeg noget at lave
> til vinter med arbejedets lille CNC fræser ;)

Google:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=motorcycle+video+mount&spell=1

hvor der også dukker tegninger op til en hjelmmontering:
http://www.vertical-visions.com/07helmet.html

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen