HJÆLP til vareforsendelse fra England
Fra : sumdjFJERN@DETTEring~

Dato : 08-11-04 15:51

Hallo Derude.

Er der een af jer der kan anbefale et billing måde at få tilsendt en
kåbedel fra England til DK ?

Vægten er ikke problemet - det er størrelsen derimod,
og det billigste jeg har kunne finde, ligger på 39£ = 415 Dkr......

mvh
Mike

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-04 21:55

sumdjFJERN@DETTEringamt.dk skrev i meddelelsen
<418f87ee$0$33738$14726298@news.sunsite.dk>...
>Hallo Derude.

>Er der een af jer der kan anbefale et billing måde at få tilsendt en
>kåbedel fra England til DK ?

Der er ingen billige løsninger når det gælder UK, desværre

mvh
Orla

Fra : sumdjFJERN@DETTEring~

Dato : 10-11-04 10:06

Hej OP

DET har jeg godtnok erfaret.

40£ for at sende en underkåbe til min VTR - øvøv.

Flere - bla. PARCELFORCE var oppe på hele 78£,
så det er dælme dyrt.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 10-11-04 11:39

sumdjFJERN@DETTEringamt.dk writes:

> Flere - bla. PARCELFORCE var oppe på hele 78£,
> så det er dælme dyrt.

Hvad med GLS?

--
Mikkel | Today is a good day. Not because anything wonderful
motortosse.dk | is happening, so much, but because my definition of