en F4 årg 99-00
"MKS - 74" <mks74temp@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:b6sso0pktpotigbbfk6v6vp0mjvsj0o2sv@4ax.com...
> On Sun, 7 Nov 2004 19:57:48 +0100, "Rasmus Pedersen [6000]"
> <rasmuspedersenFJERN@post.cybercity.dk> wrote:
>
>>Hej er der nogen i gruppen der ved om der er noget jeg skal være særlig
>>opmærksom på omkring denne model. Eventuelt svagheder og slitage specielle
>>steder.
>
> Hvilken årgang taler vi, og er det en F4 eller en F4i (eller FS) du er
> på udkig efter ?
>
> Nå men det betyder nu ikke så meget, for uanset hvad er CBR600-serien
> en af de mest fejlfrie serier der _nogensinde_ er bygget, meget lidt
> går galt helt generelt set, og det der går galt er sjældent noget
> større, motoren er nok den mest solide 600 cc motor på en sportscykel
> der findes overhovedet, det er ganske typisk at motoren overlever
> cyklen og samlekvaliteten iøvrigt er også høj.
>
> Men alt kan naturligvis ødelægges, og der _er_ da også nogle småting,
> knastkædestrammeren er nok problem de fleste vil opleve hvis der
> kommer nogle, det har alle dage være lidt af et CBR-problem og selvom
> det kan fikses nemt og relativt billigt er det stadig irriterende (jeg
> har dog endnu til gode at opleve en CBR600 med det problem og har da
> efterhånden haft nogle stykker). En lille del har problemer med skæve
> frontskiver, ligesom enkelte cykler med en wheelieglad ejer kan ha'
> problemer med 2. gearet (fælles for alle sportscykler). Man _kan_ godt
> gå galt i byen med en CBR600, men så er man enten en ulykkesfugl eller
> totalt cluesless
.
>
>>Skal nemlig på jagt nu.
>
> Happy hunting...
>
> --
> -Michael
> Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele til salg på:
>
http://62.79.120.117/