Klub i Odense?
Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 07-11-04 11:53

Hej,

Eftersom jeg er flyttet til Odense, og nybagt mc-ejer, kunne jeg godt tænke
mig at vide om i kender nogle klubber i Odense. Evt. en hvor man ikke falder
helt uden for som ung...

Det behøver selvf. heller ikke være en decideret klub, hører da også gerne
fra andre i samme næromdråde der er interesseret i at køre nogle fællesture
en gang imellem.

Sæsonen er godt nok slut for mit vedkommende, men det kunne jo være rart at
have noget at glæde sig til :)

Peter Fløistrup Poulsen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 07-11-04 11:56

> [...]
>
> Det behøver selvf. heller ikke være en decideret klub, hører da også gerne
> fra andre i samme næromdråde der er interesseret i at køre nogle

Det er lige præcis det du kan i Kids on Wheels

Vi er ikke en klub, men bare nogle stykker som mødes til ture og ved
skovsøen om torsdagen.

Se her: http://www.bikez.dk/kow/

hygge

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
"Jeg følger skam trafikken, kører bare forrest "

Fra : MKS - 74

Dato : 07-11-04 12:08

On Sun, 7 Nov 2004 11:53:17 +0100, "Peter F. Poulsen" <peter@votus.dk>
wrote:

>Eftersom jeg er flyttet til Odense, og nybagt mc-ejer, kunne jeg godt tænke
>mig at vide om i kender nogle klubber i Odense.

Der er jo f.eks Fraugde MC m.fl, men gå selv ind og tjek om der evt er
noget der passer dig på :

<http://www.dmcn.dk/klubber/menu.asp?SEARCHON=Lokale+klubber&FRA=5000&TIL=5999&AREA=Fyn+og+%F8er>

>Evt. en hvor man ikke falder helt uden for som ung...

Så måske dem her :

http://kow.bikez.dk

>Det behøver selvf. heller ikke være en decideret klub, hører da også gerne
>fra andre i samme næromdråde der er interesseret i at køre nogle fællesture
>en gang imellem.

Der er sommeren igen mødested ved Skovsøen torsdag aften, i den
forbindelse er der mange der kører en lille tur før eller efter, og
der finder du sagtens ligesindede, både dem der tøffer og dem der
kører frisk til.

>Sæsonen er godt nok slut for mit vedkommende, men det kunne jo være rart at
>have noget at glæde sig til :)

Naturligvis, der er iøvrigt mange rigtig fine ruter på Fyn, 303'eren
er en klassiker for de svingglade, der er mange flere...

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele til salg på:

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-11-04 13:11

Søger du klub med klubhus, værksted eller bare køreklub?

--
Mvh.
Henrik (som er flyttet fra Fyn... Men kommer en del hos forskellige fynske

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 07-11-04 17:59

Tak til Jer alle tre. Jeg tror KOW er noget for mig...ikke så frygtelig
mange forpligtelser..men andre ligesindede at køre sammen med.

Glæder mig til foråret.

Peter Fløistrup Poulsen (som lige har vasket mc for sidste gang i år