Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Taske til Canon A95
Fra : Jesper Kristensen

Dato : 09-11-04 00:10

Hej,

Er der nogen der kan anbefale en taske til dette kamera? Tasken skal være
kompakt, og plads til batterier og CF kort er ikke nødvendig. Derimod skal
den helst have skulderstrop.

Mvh.
Jesper

Fra : Dennis Lange

Dato : 09-11-04 08:59

Jesper Kristensen wrote:
> Er der nogen der kan anbefale en taske til dette kamera? Tasken skal
> være kompakt, og plads til batterier og CF kort er ikke nødvendig.
> Derimod skal den helst have skulderstrop.

Så vidt jeg husker har A95 samme dimensioner som A80...?

Hvis det er tilfældet kan jeg anbefale Lowepro D-Res 8

Den har plads til kamera, plus et par CF-kort - men ikke batterier.
Og desuden medfølger der en skulderrem.

--
Mvh.
Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk www.bogbiz.dk

Fra : Henrik L. S.

Dato : 10-11-04 20:24

D-res-8 passer perfekt til min A-75, og dermed også til A-95. Hvis du skulle
være interesseret, har jeg faktisk en til salg -har nemlig 2 af dem. den ene
har
kun været brugt et par gange, og ser ud fuldstændig som ny.
Henrik L.S.

Fra : Jesper Kristensen

Dato : 10-11-04 23:41

Tja, hvad skal den koste?

Jesper

Fra : Henrik L. S.

Dato : 11-11-04 11:59

Tja, ethvert bud over 150,- vil blive taget alvorligt
-Er bange for at vi er lidt OT i denne gruppe, så du kan jo maile mig, hvis
du er interesseret.
Venlig hilsen
Henrik, 2630 Tåstrup

Fra : Henrik L. S.

Dato : 11-11-04 21:58

Min hotmail nægter at fungere, så jeg prøver lige her (igen OT-sorry!). Du
kan evt. kontakte mig på tlf. 26183506, hvis du er interesseret.
Henrik