Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Spørgsmål til fotostafet/bunden opgave i d~
Fra : Michal

Dato : 08-11-04 20:34

Hej

Nu har jeg lige fået mig et nyt kamera. Et Canon PowerShot S1 IS.

Og har i et stykke tid fulgt med her i gruppen, og har i denne forbindelse
kigget lidt på
http://usenet.fotolog.dk/

Jeg kunne godt tænke mig at prøve og være med. MEN jeg kan ikke finde hvor
man kan oprette sig som bruger

Håber der er nogle her der kan hjælpe mig på vej.

Mvh

Michal Juul

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-11-04 22:18

Læs her: http://www.fotolog.dk/dk-fritid-foto/fotostafet.htm

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 28.10.04)

Fra : Carsten Riis

Dato : 09-11-04 11:55

Michal wrote:

> Hej
>
> Nu har jeg lige fået mig et nyt kamera. Et Canon PowerShot S1 IS.

Godt valg

mvh

Carsten Riis, som også ejer en s1 is

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-04 18:08

Carsten Riis wrote:

> Godt valg
>

> mvh
>
> Carsten Riis, som også ejer en s1 is

Mange tak
Nu vil jeg ud og invistere i den DVD kamerahuset.dk har. Så håber jeg
at jeg kan lære noget

Men jeg kan stadig ikke finde et sted hvor man kan oprette sig som
bruger på http://usenet.fotolog.dk

Mvh

Michal

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-11-04 18:32

<Michal> wrote in message

> Men jeg kan stadig ikke finde et sted hvor man kan oprette sig som
> bruger på http://usenet.fotolog.dk

Har du læst det dokument, jeg linkede til?

Fra : Peter Rongsted

Dato : 09-11-04 19:06

"Michal" <> wrote:

>Men jeg kan stadig ikke finde et sted hvor man kan oprette sig som
>bruger på http://usenet.fotolog.dk

Du skal slet ikke oprettes som bruger, så det er derfor, at du ikke kan
finde ud af hvor det er. Det står altsammen på den link, som Jens gav
dig. Du får den her igen:
http://www.fotolog.dk/dk-fritid-foto/fotostafet.htm

Peter

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-04 19:45

Peter Rongsted wrote:

> Du skal slet ikke oprettes som bruger, så det er derfor, at du ikke
> kan finde ud af hvor det er. Det står altsammen på den link, som Jens
> [...]

Tak. Det var bare lige med og læse det ordenligt igennem

Mvh

Michal