Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostafet uge 47: Morgenstund
Fra : Kell Christensen

Dato : 08-11-04 16:57

Hvis ikke alle har set det - da Max har lidt problemer med at sende fra
cafeen - er emnet for uge 47 altså: Morgenstund.

- skulle jeg hilse at sige
Kell

Retningslinier for fotostafetten/den bundne opgave:
http://www.fotolog.dk/dk-fritid-foto/fotostafet.htm

Fra : fam. Ager

Dato : 08-11-04 16:59

hej

hvis man jegrne vil deltage i uge 46,hvad er emnet så??

torben

Fra : Per Bau

Dato : 08-11-04 19:26

> hvis man jegrne vil deltage i uge 46,hvad er emnet så??

Så er den; "Et lys i mørket"

--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-11-04 19:41

In article <cmo54f$2dc1$1@news.cybercity.dk>, fam. Ager wrote:
> hej
>
> hvis man jegrne vil deltage i uge 46,hvad er emnet så??

Et lys i mørket.

Fra : jimmi

Dato : 08-11-04 22:57

"Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote in message

> Et lys i mørket.

Var der nogen, der sagde Kolding

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-11-04 22:57

"jimmi" <jimmi1311@tele2adsl.dk> wrote in message

> Var der nogen, der sagde Kolding

*lol*

Nånej, det må man ikke.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 28.10.04)

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 09-11-04 07:57

>"jimmi" <jimmi1311@tele2adsl.dk> wrote in message

Kolding, en by med knald i...

N. P. Johnsens: Vi garanterer ingen fusere, vi har testet det hele...

Hov, var det OT ?

Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 09-11-04 18:48

"René Ernst Nielsen" <kontakt@fotographi.dk> skrev i en meddelelse

> Kolding, en by med knald i...
>
> N. P. Johnsens: Vi garanterer ingen fusere, vi har testet det hele...
>
> Hov, var det OT ?

Hørte ellers lige, at Præsident Bush havde sendt et takkebrev til Kolding
Byråd for det flotte fyrværkeri i anledningen af hans genvalg

Vist lige så OT

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Kong Kent

Dato : 11-11-04 20:38

> Hørte ellers lige, at Præsident Bush havde sendt et takkebrev til Kolding
> Byråd for det flotte fyrværkeri i anledningen af hans genvalg
>
> Vist lige så OT

hehe... det kan blive meget værre endnu. Faktisk har N.P. Johnsen
proklameret, at man vil genopbygge fabrikken samme sted, da den nu ikke
længere ligger i et privat boligområde.

De djævelske SMS'er ryger altså hurtigt af sted (og der er nogen der er
hurtige på aftrækkeren når der skal findes på nye, lidt tarvelige vitser
(fik også en halv snes stykker da den FCK fan fandt ud af, at han ikke kunne
flyve))

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-11-04 21:01

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message

> De djævelske SMS'er ryger altså hurtigt af sted (og der er nogen der
> er hurtige på aftrækkeren når der skal findes på nye, lidt tarvelige
> vitser

Hvorfor tarvelige? Er der da grænser for, hvad man må grine af?

Fra : Kong Kent

Dato : 11-11-04 22:26

> Hvorfor tarvelige? Er der da grænser for, hvad man må grine af?

Bestemt ikke. Men når nu vitserne ryger af sted kun ganske få nanosekunder
efter den tragiske begivenhed har fundet sted, synes man måske det er for
tæt på til at grine af. Selvfølgelig kan vi der ikke kender manden/stedet
(alt efter hvilken begivenhed) være ligeglade, men lidt pli synes jeg i
hvert fald jeg bør udvise, af respekt overfor dem det er gået ud over.

Men du har da ret. Vi skal kunne grine af alt. Håber da også min egen
begravelse bliver en festlig begivenhed. Livet skal dødpinemig være
underholdende. Vi får kun ét forsøg *GG*

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-11-04 09:43

> [...]
> kender manden/stedet (alt efter hvilken begivenhed) være ligeglade,
> men lidt pli synes jeg i hvert fald jeg bør udvise, af respekt

At grine af andres ulykke er en såre menneskelig reaktion - også når
reaktionen kommer så tæt efter. Adfærdsforskere er ikke et sekund i tvivl
om, at grinet i dén sammenhæng har en vigtig funktion. Faktisk burde man se
det som et udtryk for dyb respekt, når omverdenen tager ulykker så
alvorligt, at den bliver nødt til at grine af det. Det kan umiddelbart virke
som mangel på pli, men det viser bare, at vi alle føler - og heldigvis for
det.

> Men du har da ret. Vi skal kunne grine af alt. Håber da også min egen
> begravelse bliver en festlig begivenhed. Livet skal dødpinemig være
> underholdende. Vi får kun ét forsøg *GG*

Hmm, jeg håber, du har uret

Fra : Kong Kent

Dato : 12-11-04 19:44

> Hmm, jeg håber, du har uret

Gør jeg egentlig også, selvom jeg normalt ikke er religiøs. Men fuck hvor
kunne det være fedt at blive genfødt i David Beckhams krop. Så fik jeg råd
til at købe et Canon EOS 1D med en linse på 5 meter, og kunne samtidig sige
jeg havde været en Spice-Girl utro... ren blær!

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-11-04 19:56

> Gør jeg egentlig også, selvom jeg normalt ikke er religiøs. Men fuck
> hvor kunne det være fedt at blive genfødt i David Beckhams krop.

Jeg kunne nok komme på en million milliard andre kroppe, jeg hellere ville
fødes i

Fra : Kong Kent

Dato : 12-11-04 21:46

> Jeg kunne nok komme på en million milliard andre kroppe, jeg hellere ville
> fødes i

Også her. Men at kunne stå stolt og sige man har været en Spice-Girl utro
ville i min bog være ganske acceptabelt (betyder jo de facto, at man rent
faktisk *har* haft en Spice-Girl *høhø*)

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-11-04 18:02

"Kell Christensen" <4200slet@c.dk> wrote in message

> Hvis ikke alle har set det - da Max har lidt problemer med at sende
> fra cafeen - er emnet for uge 47 altså: Morgenstund.

Album for uge 47 oprettet (http://usenet.fotolog.dk/thumbnails.php?album=24)
og album for uge 45 (http://usenet.fotolog.dk/thumbnails.php?album=22)
lukket for upload.