Sende PowerPoint
Fra : Mort1

Dato : 11-11-04 18:04

Jeg vil lave en indbydelse i PP, og sende den ud som e-mail. Indbydelsen
skal helst laves således, at den starter op i "diasvisning" kan det lade sig
gøre?

mvh
Mort1

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 11-11-04 18:37

"Mort1" <sletmortensens@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil lave en indbydelse i PP, og sende den ud som e-mail. Indbydelsen
> skal helst laves således, at den starter op i "diasvisning" kan det lade
sig
> gøre?

"save as" powerpointshow

/Brian

Fra : Mort1

Dato : 11-11-04 20:33

> [...]
> Jeg vil lave en indbydelse i PP, og sende den ud som e-mail. Indbydelsen
> skal helst laves således, at den starter op i "diasvisning" kan det lade

Hvis nu ikke alle har PP, så er der noget med, at der findes en gratis
PowerPoint reader - kan min indbydelse kombineres med denne reader og så
også automatisk starte med diasvisning?

Mvh
Mort1

Fra : Martin Nielsen

Dato : 25-12-04 22:41

> [...]
> Jeg vil lave en indbydelse i PP, og sende den ud som e-mail. Indbydelsen
> skal helst laves således, at den starter op i "diasvisning" kan det lade

Hej Morten

Filer -> Rejepræsentation

Så kan du åbne den på en maskine uden PP.

Martin /Helsingør