Backup Outlook 2003 og mailadresser
Fra : Kenneth

Dato : 05-11-04 12:55

Hej Gruppe

Jeg har haft lavet en backup af min .pst-fil da jeg formaterede min HD, og
nu da jeg har lagt min .pst-fil ind igen, kan jeg ikke få adresserne frem
når jeg skal skrive en ny mail og trykker på "til".

Er der nogen som kan hjælpe mig med mit lille problem?

Kenneth

Fra : Basil

Dato : 05-11-04 13:02

Kenneth wrote:
> [...]
> når jeg skal skrive en ny mail og trykker på "til".
>
> Er der nogen som kan hjælpe mig med mit lille problem?

Jep, flyt den fra den importerede "Kontaktpersoner", til den anden mappe,
der lå der i forvejen som også hedder "Kontaktpersoner".
Jeg ved det her lyder som volapyk, men det plejer at give mening når du
sidder med det foran dig.
Kai

Fra : Kenneth

Dato : 05-11-04 13:09

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse

> [...]
> der lå der i forvejen som også hedder "Kontaktpersoner".
> Jeg ved det her lyder som volapyk, men det plejer at give mening når du

Det prøver jeg, tak

Kenneth

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-04 13:08

Hej Kenneth.

Åbn Outlook -> højreklik på 'kontaktpersoner' i højreside -> egenskaben ->
fanen 'Outlook-adressekartotek' -> hak i 'vis denne mappe ...'

Sidder godt nok selv ved en Office XP, men jeg mener det er samme procedure
ved 2003.
--
Kh. John Quist