Popup menu
Fra : Henrik

Dato : 17-05-01 08:44

Davs

Jeg har brug for at lave en "popup menu" der popper op når man går ind på
hjemmesiden.
Hvordan griber jeg det an på den enkelteste måde?

Med venlig hilsen
Henrik

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-05-01 17:11

"Henrik" <hnn@sol.dk> wrote in message
> Davs
>
> Jeg har brug for at lave en "popup menu" der popper op når man går ind på
> hjemmesiden.
> Hvordan griber jeg det an på den enkelteste måde?
Popup?

Mener du et nyt vindue, eller en menu i selve siden, som kan lukkes igen?

mvh
Martin Petersen
http://www.fyrreklitten.dk

Fra : Henrik

Dato : 18-05-01 00:49

Jeg mener en nyt lille vindue, hvor man kan placere en meddelelse.
Hilsen
Henrik

Martin Petersen <martin@fyrreklitten.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cLSM6.188$4e7.7646@news.get2net.dk...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-05-01 01:26

Fri, 18 May 2001 01:49:00 +0200, skrev "Henrik" <hnn@sol.dk>:

>Jeg mener en nyt lille vindue, hvor man kan placere en meddelelse.

Pøv at kig på
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/popup/popup.htm>, der
er et bredt udvalg af popups, det er nok side 2 og 3 der er
interessante.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-05-01 01:29

Fri, 18 May 2001 01:49:00 +0200, skrev "Henrik" <hnn@sol.dk>:

>Jeg mener en nyt lille vindue, hvor man kan placere en meddelelse.

En lille tilføjelse, du bruger Sv: i dine svar, hvilket betyder, at
mange ikke ser dine svar, bl.a. gør jeg normalt ikke, men nu var jeg
undtagelsesvis koblet op med en udbyder som ikke filtrerer indlæg med
Sv: fra, men det gør de fleste.

Brug fixet, som er nævnt i min signatur og hold OE lukket, mens du
kører det.

med venlig hilsen
Knud
--