Tekst som knap
Fra : SimonBK

Dato : 10-11-04 15:18

Hej med jer,

Er der nogle der kan hjælpe mig med at omskrive følgende knap til
en tekst som med link bevarer samme funktionalitet som knappen?

<INPUT name="button" TYPE="SUBMIT" id="button" VALUE="
s&oslash;g">

På forhånd tak

/Simon

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Steen

Dato : 10-11-04 16:18

SimonBK wrote:

> [...]
> en tekst som med link bevarer samme funktionalitet som knappen?
>
> <INPUT name="button" TYPE="SUBMIT" id="button" VALUE="

<a id="button" href="javascript:document.forms[0].submit();">s&oslash;g</a>

....hvis altså den form, du vil submitte, er den første form på siden. Ellers
ændrer du bare nullet til et ettal, total eller whatever.

> På forhånd tak

Selv tak

Mvh Steen

Fra : SimonBK

Dato : 10-11-04 17:33

Hej Steen,

> <a id="button" href="javascript:document.forms[0].submit();">søg</a>

Det er bare toppen!! Tak for det

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 10-11-04 21:30

On Wed, 10 Nov 2004 16:17:34 +0100, Steen <virker@ikke.invalid> wrote:

> <a id="button"
> href="javascript:document.forms[0].submit();">s&oslash;g</a>

Man kan selvfølgelig også forsøge at fjerne det, der får knappen til at se
ud som en knap:
<input type="submit" value="Søg"
style="border:0;background:transparent;cursor:pointer;cursor:hand;">

På den måde vil formularen stadig virke for folk uden adgang til
javascript.

--
Ryan Kristensen