Skærme
Fijala 3554
Skal jeg vælge VP201s eller VP201b fra Vie~
Fra : Tboom \(2720\)

Dato : 13-11-04 11:57

Jeg står for at skulle investere i en af ovenstående skærme, og kan ikke
lige finde helt ud af hvilken en af dem der er bedst hvis man gerne vil
bruge den til at spille på.

Håber nogen kan hjælpe så jeg får den helt rigtige skærm fra starten af.

Enten
http://www.viewsonic.com/products/desktopdisplays/lcddisplays/proseries/vp201b/

eller
http://www.viewsonic.com/products/desktopdisplays/lcddisplays/proseries/vp201s/

Thomas

Fra : Anders Lund

Dato : 13-11-04 13:43

Tboom (2720) wrote:

> Enten
> [...]

Nu er jeg ikke 100% sikker, men står "b" ikke for "Black" og "s" for
"Silver"? Altså, bare farven skærmen har.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 13-11-04 15:04

> Nu er jeg ikke 100% sikker, men står "b" ikke for "Black" og "s" for
> "Silver"? Altså, bare farven skærmen har.

Jo, det er kun farven, der er forskellen på de 2 skærme.
Har selv den sorte.

- Lene
http://piv.nu/

Fra : Flemming Joensson

Dato : 14-11-04 23:44

Lene Skov Mikkelsen <pivnu@loveletters.dk> wrote in

> Jo, det er kun farven, der er forskellen på de 2 skærme.
> Har selv den sorte.

Korrekt, jeg har selv den sølvfarvede.

Hvis man iøvrigt undrer sig over hvorfor at den sølvfarvede er TCO '03 mens
den sorte er TCO '99 er det fordi rammen er lys i forhold til baggrund /
billede, mens den sorte udgave "kun" er TCO '99.

Det er den eneste grund til at den sølvfarvede er TCO 03 og den sorte er
TCO 99 - der er ikke andre forskelle på de to modeller end farven på
rammen. Den sølvfarvede har iøvrigt sort fod og sort bagbeklædning så det
er kun rammen omkring billedet der er sølvfarvet.

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'