Opråb til alle på denne NG
Fra : C.C

Dato : 13-11-04 10:35

Hej alle her på denne NG !

Lige et opråb til alle der læser og skriver her i gruppen. Jeg kunne godt
tænke mig at alle der inden for 2 år har købt noget hos T.Hansen ikke har
virket eller bare er gået i stykker inden det faktisk kom i brug. Bare lige
et kort indlæg om hvad det er for en ting. Nu er denne gruppe om knallert
men også andre der har probs med T.H er velkomne her i mit indlæg. Hvad er
der sket m.ht. reklamation. Bare ud af busken med jer, for jeg har en
fornemmelse af at vi er mange i denne klub, som jeg også lige er blevet
medlem af
MEN jeg siger DET SKAL DE IKKE HAVE LOV TIL. Billigt javel, men det skal da
virke det man har købt. Er vi mange nok må de vel høre på os. I må gerne
være anonyme.

Håber jeg høre fra jer.

Venlig hilsen
Carsten Christoffersen

C.C

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 13-11-04 11:09

> Jeg kunne godt tænke mig at alle der inden for 2 år har købt noget hos
T.Hansen ikke har
> virket eller bare er gået i stykker inden det faktisk kom i brug.
-------------------
Hmmm... Er jeg stadig meget træt, eller giver den her linie ikke helt meget
mening!?

Går ud fra at du har købt noget der ikke virker, og det er det du er lidt
grumpy over... Her vil jeg da sige at ligemeget hvad så skal de da give dig
dine penge tilbage hvis det er det du vil have, ellers få byttet varen..
Meeen.. Self. hvis du har købt en motordel eller lignende og man ligefrem
kan se at den er blevet mishandlet og deraf gået istykker så er der jo ikke
så meget at gøre.. :((

Nu må vi se om det er noget de generelt er dårlige til det der med
kundeservice..

Jeg personligt har ihvertfald været tilfreds med det jeg har brugt mine
penge på hos dem..
Men det er dog begrænset hvor meget jeg har handlet ved dem!

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Tony Karlsson

Dato : 29-11-04 22:55

vil lige komme med en kommentar... T-hansen er ikke kendt for kvalitet men
for billige varer. Forventer man ikke at pris og kvalitet hænger sammen?
T-hansens kundeservice har altid været i top når jeg har handlet ved dem...
Jeg har aldrig føldt mig snydt, da jeg ved at en ting til en 100 kr i en
anden butik, kan de sælge for 20 kr. derfor er kvaliteten selvfølgelig også
derefter. Prøv at tage ned til den lokale cykelhandler... og giv prisen...
så får du også kvaliteten... ellers lev med det....

Hilsen Tony

Fra : Pwh

Dato : 13-11-04 11:29

C.C wrote:
> [...]
> godt tænke mig at alle der inden for 2 år har købt noget hos T.Hansen
> ikke har virket eller bare er gået i stykker inden det faktisk kom i

Hvis det skal give et fair billede af TH skal de posetive oplevelser vel
også med. Jeg har handlet stumper hos dem de sidste 5-6 år og kan
kun mindes at jeg en enkelt gang har fået et kabel der var dårligt i lodningen.
At man skal holde sig fra deres billigste dele lærer man ret hurtigt, deres
såkaldte 'super kvalitet' svarer ca til brugbar kvalitet.

/Jens

Fra : Hekto

Dato : 13-11-04 11:49

In article <4195e1d3$0$257$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk says...
> [...]
> At man skal holde sig fra deres billigste dele lærer man ret hurtigt, deres
> såkaldte 'super kvalitet' svarer ca til brugbar kvalitet.

Ja, og hvis man så ikke fumler med monteringen ... holder de såmen
udemærket. Jeg har heller ikke haft problemer.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 13-11-04 11:46

Du er sguda en nar. Bare fordi du føler dig snydt for en 20'er så spammer du
hele gruppen til. Prøv at få et liv i stedet for. Hvis vi andre bliver snydt
af en forretning, går vi ad de rigtige veje, i stedet for at optage
båndbredde på nettet med det.

/Ole

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 15-11-04 11:04

> [...]
snydt
> af en forretning, går vi ad de rigtige veje, i stedet for at optage
----------------
Kom det fra manden der skulle prøve at lære lidt om hvad citat teknik vil
sige...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-11-04 22:40

Oliver Bruchhaus [6000] skrev:

> Kom det fra manden der skulle prøve at lære lidt om hvad citat teknik
> vil sige...

ROFL

So true, so true.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-11-04 22:40

Martin Johansen [6000] skrev:

> ROFL
>
> So true, so true.

Og når det så er sagt... Oliver... din .sig er en del for stor

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 18-11-04 12:21

> Og når det så er sagt... Oliver... din .sig er en del for stor
-------
What!???

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 18-11-04 12:22

> -------
> What!???
-------
Nej glem det.. Har fattet den nu.. Du sviner mig igen..

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-11-04 12:42

Oliver Bruchhaus [6000] skrev:

> Nej glem det.. Har fattet den nu.. Du sviner mig igen..

LOL nej sviner ikke.

Men du påpegede hans citatteknik og så ville jeg bare lige nævne at din
..sig var for stor

Fra : Allan Riise

Dato : 18-11-04 12:23

Oliver Bruchhaus [6000] wrote:
> -------
> What!???

Den er på 5 linier...

--
Allan Riise
"Power is not revealed by striking hard

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 18-11-04 23:53

> Den er på 5 linier...
----------
Lool.. Så er den da heller ikke for stor..

Fra : Allan Riise

Dato : 19-11-04 00:14

> ----------
> Lool.. Så er den da heller ikke for stor..

Er den ikke?

Som med al anden netikette, er der ingen "love" på dette område. Den stående
retningslinie er: Maksimalt 4 linjer. En linje er maksimalt 72 tegn.

Den der ler sidst, ler bedst ..

LOOL

Fra : Jante

Dato : 19-11-04 06:04

> ----------
> Lool.. Så er den da heller ikke for stor..

Jo, max er 4 linier.
Se http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html#d0e45

/J

Fra : Martin Christensen

Dato : 13-11-04 13:46

"C.C" <carsten.christoffersen@pc.dk> wrote in message
> [...]
da
> virke det man har købt. Er vi mange nok må de vel høre på os. I må gerne

Ja jeg kan nu også kun komme med positive kommentarer over dem, jeg har
handlet ved dem de sidste 3-4 år, og der har aldrig været nogle problemer,
heller ikke med at få byttet varer.

Mvh.
Martin

Fra : Allan Riise

Dato : 13-11-04 14:53

C.C wrote:
> [...]
> MEN jeg siger DET SKAL DE IKKE HAVE LOV TIL. Billigt javel, men det
> skal da virke det man har købt. Er vi mange nok må de vel høre på os.

Købt knallertdele for over 20.000.- de sidste 3 år, har måtte aflevere for
500.- tilbage...
( Beløbet dækker så også over deres Tun-Afd. ProTuna )

Fra : Micki

Dato : 13-11-04 16:57

Har sku heller ikke haft nogle problemer med dem, de gange jeg har haft
noget som jeg skulle ha byttet har de altid været flinke til at bytte selvom
jeg manglede en kvittering... syntes generelt at det er en god betjening man
får af dem...
At deres varer ikke altid er lige gode kan man jo diskutere.. men er
generelt tilfreds...

Man får som regel hvad man betaler for..!

Fra : Ulf

Dato : 14-11-04 12:23

"Micki" <micki@ka-net.dk> wrote in message news:<newscache$54k47i$oa9$1@news.ka-net.dk>...
> [...]
> generelt tilfreds...
>
> Man får som regel hvad man betaler for..!

Jeg har næsten altid kunne lide thansen..
Og ja det er rigtigt at man som regel får hvad man betaler for..
Og derfor har jeg da lært at købe de dele som er en smule dyere..

Har faktisk kun haft problemer med en slange ( til dæk ) og et fz50 blinkrelæ..
Eller syntes jeg th, er fine nok..