Skærme
Fijala 3554
Typiske fejl på skærm. Guide søg
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 13-11-04 09:32

Kan du henvise til internetsider hvor man kan læs om diagnose på
forskellige typer af fejl på en skærm.?

Jeg har problemer med min skærm - eller rettere - frygter at få det.
Compaq 19", ca. 5 år. MV920.

Når jeg slukker ser skærmen underlig ud. En stribe på tværs.

Det bliver værre, - også ustabil grå farve efter PC er slukket - så jeg
frygter den en dag dør.

Den ser fin ud under brug.!

Jeg har tidligere spurgt her i gruppen uden at få noget svar.

Mvh. Jørgen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 24-11-04 20:52

Jørgen Rasmussen wrote:

> Kan du henvise til internetsider hvor man kan læs om diagnose på
> forskellige typer af fejl på en skærm.?

Kan det virkeligt passe at ingen kender til hvordan en monitor typisk
ser ud inden den er død.?

Jeg har selvfølgelig selv søgt på internet, men fundet forbavsende lidt
om emnet.

Mvh. Jørgen

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 27-11-04 01:40

Jørgen Rasmussen <jorgen-rasmussen@aa.sa> skrev:

>Når jeg slukker ser skærmen underlig ud. En stribe på tværs.
>Det bliver værre, - også ustabil grå farve efter PC er slukket - så jeg
>frygter den en dag dør.

Prøv evt. dk.teknik.elektronik

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard