Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Unotel
Fra : HenrikF

Dato : 13-11-04 08:03

Overvejer kraftigt at portere fastnet (som p.t. er hos TDC) og
mobiltelefoni til Unotel. Men da jeg har Adsl hos Cybercity via delefilter
har jeg af Cybercity fået oplyst, at jeg kun kan beholde min Adsl hos dem,
hvis Unotel ikke overtager mit kobber. Gør Unotel det?

Mvh. Henrik

Fra : Lucky Luke

Dato : 13-11-04 20:03

Det må Unotel kunne svare på!

Gør Unotel det?

Fra : HenrikF

Dato : 14-11-04 08:07

Har kontaktet dem pr. mail og venter nu på svar!

Mvh. Henrik

Fra : Christian R.

Dato : 14-11-04 10:47

On Sun, 14 Nov 2004 08:06:45 +0100, "HenrikF" <h.f@dd.dd> wrote:

>Har kontaktet dem pr. mail og venter nu på svar!

Du må have lidt tålmodighed. Mon ikke du får svar mandag?

Fra : HenrikF

Dato : 15-11-04 16:52

Unotel har oplyst, at der ikke er problemer med at bibeholde Cybercity Adsl,
når man skifter fastnettelefoni til Unotel.

Mvh. Henrik

---

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 19-11-04 22:31

HenrikF wrote:
> Unotel har oplyst, at der ikke er problemer med at bibeholde
> Cybercity Adsl, når man skifter fastnettelefoni til Unotel.
>
> Mvh. Henrik

Men du får jo en endnu større mobilbesparelse hvis du flytter ADSL også til
Unotel. Men det har du sikkert opdaget.

/ Thomas

Fra : HenrikF

Dato : 22-11-04 12:03

Det har du helt ret i, men så skal jeg også betale noge mere for min adsl
hos Unotel end jeg gør i dag hos Cybercity!

Mvh. Henrik