Peugeot værksted i Flensborg e.l ?
Fra : Kim Jensen

Dato : 12-11-04 18:30

Jeg søger et Peugeot værksted i Flensborg eller i Burg i tyskland hvor de
evt. taler eller skriver dansk.
Nogen der kender sådan sted ?

Fra : Lars Knudsen

Dato : 12-11-04 18:39

"Kim Jensen" <kim.jensen_blokspam_@get2net.dk> wrote in news:4194f305$0
$86948$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Jeg søger et Peugeot værksted i Flensborg eller i Burg i tyskland hvor de
> evt. taler eller skriver dansk.
> Nogen der kender sådan sted ?

Jeg ved ikke om de taler dansk, men prøv.

Autohaus Thormann
Zur Bleiche 45
24941 Flensburg
Telefon (0461) 90 23 45
Fax (0461) 902 34 81

Det var enormt svært via google.

/lars

Fra : Anne & Torben

Dato : 12-11-04 21:34

Hej Lars.

Prøv Peugeot i Flensburg. http://www.peugeot-thomsen.de/
Klik på Flensburg afdelingen. Spørg efter Herr Wolfgram.
Han snakker Dansk og står or service. Har selv oplevet utrolig god betjening
af ham, og generelt af dem alle dernede. De har rigtig god tid til at
forklare dig om tingene.
Gav 158Euro for et 40.000 km service på en 206sw 1,4 HDi denede.
Held og lykke med det. Meld evt lige tilbage med dine erfaringer.

Mvh
Toren Riber Jensen

Fra : Snusken

Dato : 13-11-04 06:33

Husk lige at få bekræftet priser på fax eller email, FØR
køb eller reparation !

mvh eric
-----------

Fra : Anne & Torben

Dato : 15-11-04 22:01

Hej Igen.

Helt enig. Jeg skulle have lavet 60.000 km service på min 206sw 1,4HDi.
Jeg bad dem alle give priser, incl skift af skiver og klodser.
Lidt forskellige priser :

Peugeot Frederikshavn 4300 - 4500.-

Peugeot Flensburg - 4300.-

Peugeot Aalborg - 4000.-

Er der nogen der ved hvorfor Flensburg er så dyre? Følger de ikke samme
serviceplan?

Mvh
Torben.