sort marmor
Fra : Tvollertsen

Dato : 12-11-04 17:53

hej

jeg har en sort marmor(tror jeg det er) plade i mit køkken, den er ikke helt
sort mere,
kan man friske den op eller rense den så den bliver fin sort igen ??

---

Fra : Froggy

Dato : 15-11-04 11:00

In news:Tvollertsen <TL1000R4ever@cool.dk> typed:
> hej
>
> jeg har en sort marmor(tror jeg det er) plade i mit køkken, den er
> ikke helt sort mere,
> kan man friske den op eller rense den så den bliver fin sort igen ??

Jeps, du kan gnide den ind i en blanding af lige dele terpentin og hvid
vaselineolie, så bliver den flot igen. Husk at kluden skal i en lukket
plastpose eller anden lufttæt beholder efter brug p.g.a. brandfare.
Sådan en brugt klud kan selvantænde i forbindelse med ilt.

--
Froggy
Det er bedre at være en optimist, der tager fejl,