Eftermontering af ekstraudstyr?
Fra : Lars Holst

Dato : 12-11-04 17:36

Vi har en Alfa Romeo 156 Sportswagon.
Er det muligt og ikke alt for sindsygt dyrt at eftermontere ekstraudstyr
som sædevarme, tågelygter, solfilm, varme i spejle etc?

--
Lars Holst

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-11-04 18:49

Lars Holst telepaterede følgende til sin PC:
> Vi har en Alfa Romeo 156 Sportswagon.
> Er det muligt og ikke alt for sindsygt dyrt at eftermontere
> ekstraudstyr som sædevarme, tågelygter, solfilm, varme i spejle etc?

Solfilm og tygelygter er normalt ikke dyrt. Sædevarme og varme i spejle er
normal dyrt.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 13-11-04 12:21

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> wrote in message
> Vi har en Alfa Romeo 156 Sportswagon.
> Er det muligt og ikke alt for sindsygt dyrt at eftermontere ekstraudstyr
> som sædevarme, tågelygter, solfilm, varme i spejle etc?

Hvis du selv vil rode med det er varme i sidespejle ikke svært, jeg har lige
monteret det i min BMW E46 og det kostede mig 1200kr for det hele, venstre
side var forberedt for det, der trækker man bare ledninger fra
spejljusteringskontakten, højre side skulle der trækkes en plus ledning ind
til sikringsboksen, og monteres en sikring, venste side tog mig 1 time at
montere, inkl af og påmontering af alle dele. Højre side tog 2 timer, men
der skulle hanskerum osv af for at komme til sikringsboksen.

Alt i alt et lille hyggeprojekt :)

Sædevarme kan man også godt gøre selv, der skal man bare have betrækket af
sæderne, hvilket betyder at sæderne skal skilles helt ad mht
justeringsmekanismen, sådan er det ihvertifald på BMW, jeg har overvejet
det, nu jeg alligevel skal have skiftet føleren for om der er en passager
med i sædet, men det var for meget selv at begynde på at skille sædet ad, så
det har jeg droppet, det får BMW lov til :)

Mvh
Jacob