Hvor finder jeg en englænder
Fra : James Bush

Dato : 12-11-04 17:03

Hey..

Tænkte på..hvor kunne man finde en englænder som freelance kunne ordne noget
it fra england, så ens side overholder loven. (snakker her om spil på
nettet)

håber at høre fra jer

JB
www.kejseren.dk
www.kejseren-debat.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-04 17:36

"James Bush" <Jamesbush@nocandoooospambastard.com> skrev i en meddelelse
> Hey..
>
> Tænkte på..hvor kunne man finde en englænder

Et bud ville være... i England???

*LOL*
undksylder meget dette utidige indlæg!

Fra : James Bush

Dato : 12-11-04 18:03

"Per Overarm" <*per*langnæsebogstav*allerup*info*> skrev i en meddelelse

> "James Bush" <Jamesbush@nocandoooospambastard.com> skrev i en meddelelse

> Et bud ville være... i England???
>
> *LOL*
> undksylder meget dette utidige indlæg!

*GG*
Ja, det kan da godt være at, det lød lidt underligt.... men det kunne jo
være at man kunne finde en herinde som viste lidt om dette? :p

Fra : BB

Dato : 12-11-04 19:00

I england - hvor ellers?

Bb

Fra : James Bush

Dato : 13-11-04 10:06

"BB" <bbslet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>I england - hvor ellers?
>
> Bb
>

> "James Bush" <Jamesbush@nocandoooospambastard.com> skrev i en meddelelse

> noget

Dooohh...
Ja, så langt havde jeg også tænkt.... men derfra altså!
Så dit indlæg er absolut til intet nytte..... hej hej..

JB

Fra : BbB

Dato : 13-11-04 10:58

"James Bush" <Jamesbush@nocandoooospambastard.com> skrev i en meddelelse

> Ja, så langt havde jeg også tænkt.... men derfra altså!
> Så dit indlæg er absolut til intet nytte..... hej hej..

Muligvis - men det er svar på dit spørgsmål.
Du må være lidt mere præcis!
F.eks. en englænder som bor i Odense - eller en englænder som er ekspert i
kinesiske frimærker.

BB

Fra : James Bush

Dato : 13-11-04 11:06

"BbB" <bbbssslet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Du må være lidt mere præcis!
> F.eks. en englænder som bor i Odense - eller en englænder som er ekspert i

Yep.. vil gøre det i fremtiden ;) *g*

Fra : Jeroen

Dato : 13-11-04 14:24

Perhaps you can try to hook up with someone through the english newsgroups.

Assuming you're using outlook express, just make your search criteria "uk.",
scroll down a bit, and you'll get an overview of all the english newsgroups.
I'm sure you'll find groups that suite your specific needs.

VH

Jeroen

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 13-11-04 18:41

Jeroen wrote:

> [...]
> scroll down a bit, and you'll get an overview of all the english newsgroups.
> I'm sure you'll find groups that suite your specific needs.

Jeg har fundet ham!!!

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Jeroen