incredimail til 2 pcer
Fra : Storefod

Dato : 12-11-04 14:32

Nogen der kan hjælpe mig med, hvordan vi får incredimail til at sorterer
vores
indkommende e-mails? Vi har hver sin pc, og deler via en router, men den der
kommer først på nettet får alt posten. har tdcadsl og bruger incredimail
begge 2

Fra : Gevaldi

Dato : 12-11-04 15:51

Storefod skriblede:
> [...]
> indkommende e-mails? Vi har hver sin pc, og deler via en router, men
> den der kommer først på nettet får alt posten. har tdcadsl og bruger

Det må kunne klares ved hjælp af meddelelses
regler.

--
/Gevaldi

Fra : Storefod

Dato : 12-11-04 17:15

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Storefod skriblede:
>
> Det må kunne klares ved hjælp af meddelelses
> regler.
>

> --
> /Gevaldi

syntes ikke rigtig jeg kan finde ud af hvordan så jeg vil gerne have lidt
mere hjælp

Fra : Gevaldi

Dato : 12-11-04 17:44

Storefod skriblede:

> syntes ikke rigtig jeg kan finde ud af hvordan så jeg vil gerne have
> lidt mere hjælp

Nu kender jeg ikke Incredimail, men det må være
noget ala: Hvor til linien indeholder xxx@yyy.dk
hent den ikke fra serveren og modsat på den anden
pc.

--
/Gevaldi

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 13-11-04 16:13

Den 12 nov 2004 mumlede Storefod noget i denne stil:

> [...]
> indkommende e-mails? Vi har hver sin pc, og deler via en router,
> men den der kommer først på nettet får alt posten. har tdcadsl

Ved ikke om programmet kan det. Men hvis vi antager at det kan så
handler det - som Gevaldi - siger om at lave en regel der siger:

Hvis "To Line Contains" indeholder din mail adresse så hent beskeden,
eller "Leave on server".

Lad dig inspirere på denne side som handler om regler i Incredimail:

http://www.netfaqs.com/windows/Mail/IncrediMail/Rules/index.asp

Mit umiddelbare gæt vil være at det kan ikk lade sig gøre.

Få Jer i stedet hver Jeres seperate pop3 konto. Det er alt andet lige
meget lettere.

--
Palle Jensen