iCal quitter
Fra : Christian Bech

Dato : 12-11-04 13:34

Jeg har fået et besynderligt problem med iCal. Den fungerer fint i day
og week-view, men hvis jeg trykker på month kvitter programmet. Har
nogen oplevet det samme?

Fra : Christian Bech

Dato : 12-11-04 13:41

In article <christian.bech-F6FA2D.13334712112004@news.net.uni-c.dk>,
Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> wrote:

> Jeg har fået et besynderligt problem med iCal. Den fungerer fint i day
> og week-view, men hvis jeg trykker på month kvitter programmet. Har
> nogen oplevet det samme?

Øhmmm, jeg kunne evt. have prøvet at fjerne com.apple.iCal.plist inden
jeg skrev her.

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 12-11-04 18:07

Christian Bech wrote:

> Øhmmm, jeg kunne evt. have prøvet at fjerne com.apple.iCal.plist inden
> jeg skrev her.

Virkede det så?

--Martin

Fra : Christian Bech

Dato : 12-11-04 22:56

In article <cn2qjn$1578$1@news.cybercity.dk>,
Martin Agersted Jarl <martin@sletmigjarl.dk> wrote:

> Virkede det så?

Jada, ellers havde jeg ikke trukket mit spørgsmål tilbage, men arrogant
henvist til at havde jeg da gjort, når nogen ville foreslå det