Andet multimedie
bentjuul 3670
Den sorte mand -Bean clipart
Fra : Nederbasse

Dato : 12-11-04 12:36

Hej Gruppe

Den sorte mand der ofte er brugt som clipart og som vistnok Hedder bean på
udenlansk, hvor kommer det clipart fra ?
Har en mistanke om at det skulle være Ms Word han bliver installeret med
men kan ikke finde ham
Nogen der har set ham ?

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-04 15:47

"Nederbasse" skrev i en meddelelse
> [...]
> udenlansk, hvor kommer det clipart fra ?
> Har en mistanke om at det skulle være Ms Word han bliver installeret med

På min maskine hedder de Screen Beans når man indsætter dem i Word.

--
mvh kajo

Fra : Nederbasse

Dato : 12-11-04 17:24

> På min maskine hedder de Screen Beans når man indsætter dem i Word.
>
> --
> mvh kajo

Kan stadig ikke finde ham, på jobbet bruger vi Ms Word 200 og hjemme bruger
jeg Word 2002 uden at kunne finde ham
Er det noget der skal installeres ved siden af eller er det mig der ikke kan
finde ud af at sætte ham ind.

Lars

Fra : Peter Jensen

Dato : 12-11-04 17:47

Nederbasse wrote:
> [...]
> jeg Word 2002 uden at kunne finde ham
> Er det noget der skal installeres ved siden af eller er det mig der ikke kan

I de nyere office versioner er der skåret kraftigt i antallet af
medfølgende cliparts da man nu istedet kan downloade dem man vil
bruge via Office Online.
Her er en søgning på Screen Beans:
http://shor.ter.dk/645716871

--
Peter J

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-11-04 17:48

Nederbasse skrev:

>Kan stadig ikke finde ham, på jobbet bruger vi Ms Word 200 og hjemme bruger
>jeg Word 2002 uden at kunne finde ham

Tror kun at de var med i Word 97.
--
Knud

Fra : Nederbasse

Dato : 12-11-04 23:25

> Tror kun at de var med i Word 97.
> --
> Knud

Tak tror jeg har en gammel '97 liggende så jeg ser om jeg kan fiske den
derfra.

Lars

Fra : John Sahl

Dato : 12-11-04 23:36

Tjek lige din @jubiipost.dk

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Nederbasse

Dato : 13-11-04 12:47

> Tjek lige din @jubiipost.dk
>
> --
> John Sahl,
> http://www.Bilstereobladet.dk
> Vi kæmper hårdt for det

Min jubiipost er tom, har du sendt noget har der sikkert ikke været plads
pga. spam :-/

Lars

Lars

Fra : John Sahl

Dato : 13-11-04 15:49

Nederbasse wrote:
> Min jubiipost er tom, har du sendt noget har der sikkert ikke været
> plads pga. spam :-/

Smid mig lige en mail så

Fra : Nederbasse

Dato : 14-11-04 12:18

> Smid mig lige en mail så
>
> --
> John Sahl,
> http://www.Bilstereobladet.dk
> Vi kæmper hårdt for det

Hej Jan
Du kan sende til: MIT NAVN@neder.dk

Lars

Fra : Mikael

Dato : 13-11-04 11:18

"Nederbasse" <lane@NOHAMjubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udenlansk, hvor kommer det clipart fra ?
> Har en mistanke om at det skulle være Ms Word han bliver installeret med

Hej Lars

Microsoft har en del clipart af den lille sorte mand til fri download. Du
kan finde dem under office / clipart sektionen på deres hjemmeside. Det
eneste der er noget hø, er at man er nødt til at bladre en del sider igennem
for at samle dem alle.

God fonøjelse og arbejdslyst
Mikael

Som aldrig læser korrektur på sine indlæg. Det giver nemlig andre muligheden
for at grine!