Alternativ til st. car
Fra : Ukendt

Dato : 12-11-04 09:18

Hej,

Hvis man nu ikke ønsker at bruge de ekstra penge en st. car koster, men
istedet vil købe en 5 dørs man masser af plads til bagage (læs barnevogn).

Krav/ønsker:
- Så meget bagage plads som muligt
- max pris 75.000
- så ny som mulig

Hvilken bil model kan anbefales?

Fra : Janner

Dato : 12-11-04 10:40

"news.euroconnect.dk" <gfds> wrote in message
> [...]
> istedet vil købe en 5 dørs man masser af plads til bagage (læs barnevogn).

Skoda Octavia ...

Hygge

Jan

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-11-04 10:46

"Janner" <jan@nospam_spørg_efter_rigtig_adresse.dk> wrote in message

> "news.euroconnect.dk" <gfds> wrote in message

> Skoda Octavia ...

Hvor er det lige at Octavia og max. 75.000 hænger sammen ?
Jeg har ledt efter Octavia og det er meget svært at finde til ordentlige
priser

--
mvh/rg. Christian (Som måske har en stc. til salg ?)

Fra : Janner

Dato : 12-11-04 11:39

> Hvor er det lige at Octavia og max. 75.000 hænger sammen ?
> Jeg har ledt efter Octavia og det er meget svært at finde til ordentlige
> priser

Ved et hurtigt kig på bilbasen.dk kan man godt finde et eksemplar til 75-80
K ........ Det jo ikke forbudt forhandle lidt

/Jan

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-04 12:12

"Janner" <jan@nospam_spørg_efter_rigtig_adresse.dk> skrev i en meddelelse

> Ved et hurtigt kig på bilbasen.dk kan man godt finde et eksemplar til
> 75-80 K ........ Det jo ikke forbudt forhandle lidt

Kan jeg kun tilslutte mig, der er lige så meget plads som i mange st.car's.
Og der findes ind til flere forhandler eksemplarer, men man kan jo købe
privat. Det er en af de biler jeg ikke er bange for at købe privat, der er
ikke så meget "knald" med dem + de er sjælden blevet "vold-bollet" ;).

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 12-11-04 12:08

Christian B. Andresen wrote:

> Hvor er det lige at Octavia og max. 75.000 hænger sammen ?
> Jeg har ledt efter Octavia og det er meget svært at finde til ordentlige
> priser

http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=525338&page=1
http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=535273&page=1

- der er da to bud til under 75kkr

/Jakob

Fra : Madsen

Dato : 12-11-04 10:50

"Janner" <jan@nospam_spørg_efter_rigtig_adresse.dk> skrev i en meddelelse

> "news.euroconnect.dk" <gfds> wrote in message

> Skoda Octavia ...

Kan den fås til 75000 kr. - Hvor?

Fra : Elbarto

Dato : 12-11-04 10:49

"news.euroconnect.dk" <gfds> skrev i en meddelelse
> [...]
> istedet vil købe en 5 dørs man masser af plads til bagage (læs barnevogn).

Du skal jo nok have en med stort ´bagagerum hvis der skal være barnevogn
Mondeo ligger der nemt en barnevogn i + en weekend taske
Vectra Yes der kan den oss ligge i dog er der ikk samme "indgangs" plads
Men ellers er det sku svært at finde en ikke station car der kan indeholde
både barnevogn tasker og ungerne

Overvejet at få et cykelhænge stativ til selve understellet af barne
vognen på denne måde kunne min søster+ mand nøjes med en fiat uno det
første år de havde tvillingerne

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-04 10:56

On 12 Nov 2004 10:17:58 +0200, "news.euroconnect.dk" <gfds> wrote:

> [...]
>istedet vil købe en 5 dørs man masser af plads til bagage (læs barnevogn).

En kollega havde en Mitsubishi Galant fra -91 og var temmelig træt af
barnevogn og det højtliggende bagagerum og især manglen på højde i
selve bagagerummet.Det var højt nok foran, men bagude? Mange af de
nyere modeller ligner jo den konstruktion, så det kan blive svært.
Renault Kangoo eller Citroen Berlingo, Suzuki Wagon R (kræver nok
konstant væltede bagsæder).
--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI

Fra : Madsen

Dato : 12-11-04 10:56

> [...]
> istedet vil købe en 5 dørs man masser af plads til bagage (læs barnevogn).

Nogle af mine venner er i øjblikket ud at kigge på bil med næsten samme
kriterier. De har kigget på Mazda 626 Combi Coupe fra 1994-1997 - der får
uhyggeligt meget bil for 50000 kr.

Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-04 11:01

Kan ikke lige finde den på bilbasen.
Har du evt et link?

Fra : Madsen

Dato : 12-11-04 12:43

> Kan ikke lige finde den på bilbasen.
> Har du evt et link?

Se Her :

http://www.as-svendesauto.dk/

JM

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-04 12:20

Hmm.

På det site kan jeg ikke finde en Mazda 626 Combi Coupe

Fra : Madsen

Dato : 12-11-04 14:04

> Hmm.
>
> På det site kan jeg ikke finde en Mazda 626 Combi Coupe

Undskyld - jeg troede det var Skodaen du gik efter... Jeg prøver lige at
bruge min hjerne og læse indlæggende rigtigt igennem.

Mazda´er kan du finde på www.autoatlas.dk eller www.bilbasen.dk -
www.dba.dk hvis du vil handle privat.

JAcob

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-04 13:12

> [...]
>
> Undskyld - jeg troede det var Skodaen du gik efter... Jeg prøver lige at
> bruge min hjerne og læse indlæggende rigtigt igennem.

Tak for svaret.

Nu skrev jeg jo faktisk at jeg på bilbasen ikke kunne finde netop den model
af Mazda - og om du havde et link til en den...

Hilsen

Fra : Madsen

Dato : 12-11-04 15:12

> [...]
> model
> af Mazda - og om du havde et link til en den...

Der er masser, men jeg vil da gerne finde et link direkte. Hvor i landet
kunne du tænke dig at kigge.?

JM

Fra : Madsen

Dato : 12-11-04 16:11

> Nu skrev jeg jo faktisk at jeg på bilbasen ikke kunne finde netop den
> model
> af Mazda - og om du havde et link til en den...

Her er 3

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=474900194&page=1

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=275800796&page=1

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=571502010&page=1

Fra : Peter

Dato : 12-11-04 11:21

"news.euroconnect.dk" <gfds> skrev i en meddelelse

[klip]

> Hvilken bil model kan anbefales?

Citroen Xantia - stor billig bil.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 12-11-04 12:41

Peter wrote:
> "news.euroconnect.dk" <gfds> skrev i en meddelelse
>
> [klip]

> Citroen Xantia - stor billig bil.

Men hvis man skal have en barnevogn ned i en standard 5-dørs Xantia, så
skal hjulene af barnevognen. Vi har prøvet og valgte derfor st.car'en.

Mvh.

Fra : PHE

Dato : 12-11-04 15:08

> [...]
> istedet vil købe en 5 dørs man masser af plads til bagage (læs barnevogn).

Saab 9000, fra midt i 90érne

Mega meget plads
Meget udstyr
Meget kørerglæde
Meget sikker

Kan sagtens findes til priser fra 30000 og opefter!

Evt.
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=698200020&page=1

/PHE

Fra : Lars Holst

Dato : 12-11-04 17:34

"PHE" <p.h@(fjern.dette)e-box.dk> said in news:4194c39e$0$86949
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=698200020&page=1

Det samme gælder søsterbilerne til Saab 900
Fiat Croma, Alfa 164, Lancia Thema
Jeg har haft glæden af en Fiat Croma de sidste 6 år. Den kan bare have
meget bagage lige fra en vaskemaskine eller en kummefryser til 4 cykler
eller 4 voksne med fuld ferieoppakning til 14 dage i nord Norge.

--
Lars Holst

Fra : Lars Holst

Dato : 12-11-04 17:54

Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> said in

> [...]
> meget bagage lige fra en vaskemaskine eller en kummefryser til 4 cykler
> eller 4 voksne med fuld ferieoppakning til 14 dage i nord Norge.

Det skulle selvfølgelig være søsterbilerne til SAAB 9000

--
Lars Holst

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-04 08:23

Hvad med Mitsubishi Carisma er der god plads i sådan en?

Eller er det bare noget skidt?