Billader til PowerBook G4
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 11-11-04 23:46

En sådan koster godt en tusse.

Nogen erfaringer med en alm. omformer fra Harald Nyborg eller whatever,
som blot sættes til cigartænderen i den ene ende og 230 V-stikket fra
den alm. oplader i den anden ende?

Fra : Peter Ursin

Dato : 12-11-04 08:18

"Jens Rasmussen" <no@way.dk> skrev i en meddelelse
> En sådan koster godt en tusse.
>
> Nogen erfaringer med en alm. omformer fra Harald Nyborg eller whatever,
> som blot sættes til cigartænderen i den ene ende og 230 V-stikket fra
> den alm. oplader i den anden ende?

Ingen problemer, gør selv det samme.Var i sommers på ferie 2 uger i Skotland
hvor batteriet var
eneste strømkilde. Virker fint både med ipod, powerbook etc..

mvh
Peter Ursin

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 12-11-04 10:10

"Peter Ursin" <zorillaFJERN@dettemyrealbox.com> writes:

> [...]
>Skotland
>hvor batteriet var
>eneste strømkilde. Virker fint både med ipod, powerbook etc..

Var det en fra Harald Nyborg? Jeg har en Pismo og den har vist et meget
specielt stik.
Så. hvis jeg tager den med derud og ser om der et stik der passr, så kan
også sagtens bruge det?
Hilsen Hanne

WWW.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Michael Petersen

Dato : 12-11-04 10:21

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> [...]
> specielt stik.
> Så. hvis jeg tager den med derud og ser om der et stik der passr, så kan

Jeg tror de tænker på en omformer som omformer fra 12v til 230v (og så
skal du jo stadig bruge din alm strømforsyning til Pismoen)

Mvh, Michael

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 12-11-04 12:23

micFJERN@reflector.dk (michael petersen) writes:

>Jeg tror de tænker på en omformer som omformer fra 12v til 230v (og så
>skal du jo stadig bruge din alm strømforsyning til Pismoen)
>
>Mvh, Michael

OK, på det visteTak for svar
Hilsen Hanne

WWW.macbruger.dk