Billig flytransport til Nepal
Fra : Pia Alm

Dato : 11-11-04 23:17

Er der nogen, der kan ved, hvordan man billigst kommer til Katmandu i Nepal.
Pia

Fra : Ole

Dato : 12-11-04 00:08

"Pia Alm" <piaalm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der kan ved, hvordan man billigst kommer til Katmandu i
> Nepal.
> Pia

Hej

Jeg ville forsøge mig på http://www.flybillet.dk/

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 12-11-04 06:48

"Pia Alm" <piaalm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der kan ved, hvordan man billigst kommer til Katmandu i
> Nepal.
> Pia

Hej

Prøv på www.jyskrejsebureau.dk eller ring til dem - de plejer at kunne
hjælpe.

Hilsen
Pernille
Besøg os på:
www.pernille-kennet.dk
lige opdateret med vores tur til Libanon

Fra : Bj|rn Christian T|rr~

Dato : 12-11-04 08:24

Pia Alm <piaalm@tdcadsl.dk> wrote:
: Er der nogen, der kan ved, hvordan man billigst kommer til Katmandu i Nepal.
: Pia

Antagelig finner du en relativt rimelig billett fra Danmark til New Delhi,
og så kan du komme deg videre derfra med tog og buss på noen få dager.
Ellers kan du også fly relativt billig fra New Delhi til Katmandu, men
det er ikke på langt nær så spennende. #8D)

Ellers kan det også være en god pris å få ved å komme seg til Bangkok på
et billig flysete dit, og så finne fly derfra til Katmandu via flyfikserne
i Khao San Road.

Lykke til!

Bjørn

Fra : jesper o

Dato : 12-11-04 17:43

"Pia Alm" <piaalm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der kan ved, hvordan man billigst kommer til Katmandu i
Nepal.
> Pia
Prøv Gulf Air har ikke just adressen, men de var det billigste sidst jeg var
i Nepal. Dengang bestilte jeg gennem GraceTours i Kbhn. Men de er ikke så
villige mere efter at UD fraråder rejser til Nepal.

Fra : Kurt Jørgensen

Dato : 21-11-04 11:05

Prøv at få en plads i venstre side af flyet.
Her har du en fantastisk udsigt over bjergene ved indflyvningen til
Katmandu.
Mvh.
kurt

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-04 10:04

Hvis man kommer fra Singapore via Dhaka, ligger Everest regionen på højre
side.

Poul B-H