Skærme
Fijala 3554
Fladskærm med indbygget tv-tuner?
Fra : Jimmi Wolff

Dato : 11-11-04 22:24

Hej

Jeg overvejer at købe en ny fladskærm, måske en med indbygget tv-tuner.

Jeg har set på en 20", men den køre 800*600.

Hvad siger jeres erfaringer om fladskærme med tv-tuner??

Skærmen jeg har set på er http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=104314

Jeg skal kun brugen skærmen til alm. arbejds brug og film, men ikke spil.

M.V.H
Jimmi W.

Fra : Palle

Dato : 11-11-04 23:26

"Jimmi Wolff" <jimmi1311"FJERN_DETTE"@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skal kun brugen skærmen til alm. arbejds brug og film, men ikke spil.

Den, du henviser til herover, er et fjernsyn, IKKE en computerskærm (selvom
computer kan sluttes til). Til tv er opløsningen fin, men ikke til computer,
i hvert fald ikke noget med bogstaver som tekstbehandling og internet.

Fra : anders majland

Dato : 12-11-04 14:49

Sidder her og kigger på en Samsung 710MP - eneste ankepunkter er der
ikke
er knapper til direkte valg af VGA og TUNER. Den har udover tuneren også
scart, composite og s-video indgang og man skifte ingang ved at bladre
frem. Så skal der for mange tastetryk til ..... Desuden sidder knapper
og IR modtageren så lavt at mit keyboard kan dække for dem hvis det er
skubbet helt op mod skærmen.

Jeg har kun sammenlignet det direkt den 17" som bilka/az sælger (med et
eller andet dank label) - Det fandt jeg samsung bedst - både mekanisk,
billed og betjening

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid