Skærme
Fijala 3554
17" tft med indbyggede højttalere
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 11-11-04 17:51

Naboens bad mig se på en flad til hans nye pc, der bl.a. skal bruges til
spil. Jeg anbefalede en Acer 17" AL1715ms, 0264 dot set i SHG til 2600,-.

Manden er tilbudsnarkoman, så han vender tilbage med en 17" Blackview TFT
set hos den danske bank (http://www.danskebank.dk/redirnetshop) til 2300,-
(spar 700,-).

Jeg ved endnu mindre om fladskærme med indbyggede højttalere end om flade i
al almindelighed og kan ikke finde noget på nettet om blackview. Jeg har
læst tilbage i de utallige tråde om indkøb af flade til spil, men intet
fundet om de famøse indbyggede højttalere.

Kunne en her i gruppen hjælpe? Selv ville jeg nok købe uden . . .

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : JSH [9800]

Dato : 11-11-04 19:33

"Abildgaard 3140" <pialykke@fjernmigget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fundet om de famøse indbyggede højttalere.
>
> Kunne en her i gruppen hjælpe? Selv ville jeg nok købe uden . . .

Indbyggede højttalere i skærme kan ikke bruges til andet end de standardlyde
Windows giver.

Se i øvrigt her, hvor den er endnu billigere:

Fra : Casper Bang

Dato : 13-11-04 13:15

> Manden er tilbudsnarkoman, så han vender tilbage med en 17" Blackview TFT
> set hos den danske bank (http://www.danskebank.dk/redirnetshop) til 2300,-
> (spar 700,-).

Jeg har selv to af sådanne skærme i huset... de er faktisk ikke så ringe
endda.
Der er ingen pixelfejl på dem, og billedet er da klart bedre end på husets
CFT-skærme.
De indbyggede højtalere er OK - bare ikke til spil og musik. Til lige at
sige BIIP når windows går ned etc... er de helt fine til.

Jeg har dog haft problemer med begge skærme, i at controlleren laver fejl
ind imellem, så farverne bliver helt forkerte - men hiv strømmen fra den et
par timer, og den virker igen... lidt mystiskt.

Jeg synes det er nogle fine skærme til prisen.... har dog ikke haft fingrene
i andre fladskærme, så kan kun sammenligne dem med CFT.