Skærme
Fijala 3554
Ny Fladskærm - Hvad kan anbefales
Fra : Fiskehat

Dato : 11-11-04 17:25

Hej.

Er ved at investerer i ny fladskærm til PC´en, kender ikke meget til
fladskærme.

Hvad skal man kigge efter ? og passe på ?

Jeg bruger primært skærmen til almindelig brug, men kan også godt lide et
super fedt spil, med super grafik m.m.

Hvad vil I anbefale ?

Max. pris er 3000 - 4000 kroner.

På forhånd tak.

Fiskehat

Fra : Morten Bowman

Dato : 11-11-04 20:32

On Thu, 11 Nov 2004 17:25:00 +0100, "Fiskehat" <karin.kenneth@mail.dk>
wrote:

> [...]
>
>Hvad skal man kigge efter ? og passe på ?
>
>Jeg bruger primært skærmen til almindelig brug, men kan også godt lide et

Jeg er ovenud tilfreds med min Samsung 710T.
Kører Far cry som en mis og står knivskarp!

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 12-11-04 09:27

wrote:

> [...]
>
>Hvad skal man kigge efter ? og passe på ?
>
>Jeg bruger primært skærmen til almindelig brug, men kan også godt lide et

Der er masser af indlæg om emnet. Alle indlæg næsten.

mvh

John