Louis Mail
Fra : Louis

Dato : 11-11-04 15:33

Louis Mail er en mailservice, som er lavet af mig, Louis.

Hos Louis Mail får du en mail af typen brugernavn@louis.dk med:

- Ubegrænset plads:
Der er ingen begrænsninger på hvor meget du må have liggende på din
Louis Mail.

- Ingen reklamer:
Din Louis Mail er reklamefri.

- Understøttelse af POP3 og IMAP:
Du kan bruge din Louis Mail i et mailprogram som fx. Outlook.

- Understøttelse af .NET Passport:
Du kan bruge din Louis Mail på Messenger, Min MSN, Min Microsoft og
andre MSN og Microsoft tjenester.

- Mulighed for videresendelse af mails:
Du kan få videresendt alle dine indgående mails til så mange
mailadresser, som du har lyst til.

- Webmail:
Du kan tjekke din mail over hele verden, bare du har adgang til
Internet.

En Louis Mail koster 50 kr. om året og oprettelsen er gratis.

Se mere på www.mail.louis.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-11-04 16:03

"Louis" <louis@louis.dk> skrev i en meddelelse
> En Louis Mail koster 50 kr. om året og oprettelsen er gratis.

1 skumbanan er budt
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 11-11-04 16:04

Louis skrev:

> Louis Mail er en mailservice, som er lavet af mig, Louis.

Forkert gruppe - reklamer er ikke velsete i almindelige debatgrupper. Du
kan overveje en gruppe under dk.opslag.*, men det er bedre at reklamere
for dit program i din signatur. Reklamer i signaturen kan være o.k. hvis
signaturen overholder normal netikette (se
<http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html>) og resten af indlægget
er relevant i den gruppe det er sendt til.

Tag gerne et kig på siderne her:
<http://www.usenet.dk/netikette/gruppe.html>
<http://groups.google.com/googlegroups/posting_style.html#advertise>

--