Beocom 1400 manual ?
Fra : Torben R

Dato : 11-11-04 14:44

Hej NG,

Jeg har desværre forlagt min manual til Beocom 1400 (vægophængt model).

Kan man afbryde ringetoner, hvis ja - nogen som kan info hvilke taster
der skal benyttes ?

Evt. kan en online manual findes på nettet ?

På forhånd tak.

--
Torben R

Fra : Trine

Dato : 11-11-04 17:42

Hej,

Jeg mener(er ikke helt sikker) at det er det samme som på 1401'eren:
http://www.bang-olufsen.com/graphics/bogo/UserGuide/BeoCom1401/BeoCom_1401_Danish.pdf

1400'eren udgik i 1997 så der findes ikke en original vejledning på nettet.

/Trine