Bil med riv i til 50K
Fra : Elbarto

Dato : 11-11-04 11:51

Yes er lige blevet informeret om at den endelig erstating beløber sig til
kr XX fra mit lille stunt på scooter

Så nu skal der findes øse ... Krav: ikke under 150HK (helst 200HK)
rimelig plads foran (er vant til E klasse mercer) må gerne være på gule
plader gerne nyere

Diesel eller benzin er lige meget dog skal diesel være min 180HK og turbo

max pris 50.000 + en gammel sierra fra 85´

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Jens Andersen

Dato : 11-11-04 12:39

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
turbo

> max pris 50.000 + en gammel sierra fra 85´

Max pris? Med de krav mener du vist udbetaling?

Fra : John Sahl

Dato : 11-11-04 12:44

Jens Andersen wrote:
> Max pris? Med de krav mener du vist udbetaling?

Det må være prisen før afgift.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : John Sahl

Dato : 11-11-04 12:51

Elbarto wrote:
> max pris 50.000 + en gammel sierra fra 85´

Nåh, før andre siger det vil jeg gøre det.

Kig på Saab 9000 Turbo.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-11-04 18:50

John Sahl skrev:

> Nåh, før andre siger det vil jeg gøre det.

Øv du kom før mig

> Kig på Saab 9000 Turbo.

Nemlig ja.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-04 13:08

On Thu, 11 Nov 2004 11:50:47 +0100, "Elbarto" <elbarto@lite.dk> wrote:

> [...]
>
>Diesel eller benzin er lige meget dog skal diesel være min 180HK og turbo
>
>max pris 50.000 + en gammel sierra fra 85´

Prøv at gå ind på biltorvet og indtast kriterierne maks. pris og
ydelse 150 HK og opad. Det er en lidt sej proces, men med maks. på 100
kkr. blev der da en helt pæn liste over mulige biler. Lige fra Alfa'er
til Omegaer
--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 11-11-04 13:31

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse
> [...]
> ydelse 150 HK og opad. Det er en lidt sej proces, men med maks. på 100
> kkr. blev der da en helt pæn liste over mulige biler. Lige fra Alfa'er

50k for en sierra fra 85 lyder som en god pris...

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-04 13:31

On Thu, 11 Nov 2004 13:31:11 +0100, ".°o.O Thomas O.o°." <flash4
it.invalid> wrote:

><Ivan Madsen> skrev i en meddelelse
>
>50k for en sierra fra 85 lyder som en god pris...

Ja, jeg ville heller ikke købe den Men, hvis bilen står hos en
forhandler kunne det godt ske, at biler af den type prissat til 75 K
var opnåelige indenfor rammen, hvis den har stået der længe nok,
derfor de 100 K i prisramme. Biltorvet kan ikke dele ved 75
--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI

Fra : Brian S Jensen

Dato : 11-11-04 13:12

> [...]
turbo

> max pris 50.000 + en gammel sierra fra 85´

Husk nu lige at tjekke forsikringspriserne - nu kender jeg ikke din alder,
men hvis
du bare er i nærheden af at være "ung", så kan de være ret voldsomme.

Men ellers ville en gammel BMW 325i da være et bud - dog skal du regne
med at afsætte lidt til rep/vedligholdelse, da din prisramme på 50.000 jo
ikke ligefrem tillader det mest velholdte eksemplar

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Peter C:\\

Dato : 11-11-04 13:23

> [...]
turbo

> max pris 50.000 + en gammel sierra fra 85´

Her er 225HK på hvide plader og med rimelig plads foran til 45.000,-

....ok kravet med "nyere" holder ikke, men man kan jo ikke få alt her i
verden

http://www.smallblock.dk/modules/MyAnnonces/index.php?pa=viewannonces&lid=5387

MVH Peter C:\

Fra : Frederik

Dato : 11-11-04 14:21

http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=512800&page=1

En italiensk Saab 9000 :)...

Så forleden en 92 med 205 hk til 50000 kr.

Ville jeg gerne have...

Ellers

http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=531130&page=1

Mvh.

Frederik

Fra : K ö n i g

Dato : 11-11-04 16:44

"Frederik" <f.caroe@suf.nu> skrev i en meddelelse
> http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=512800&page=1
>
> En italiensk Saab 9000 :)...
>
> Så forleden en 92 med 205 hk til 50000 kr.

> [...]

Prøv at komme med et bud ! !

MVH Peter König
Lancia Thema 3.0 V6 Stationscar

Fra : KASO

Dato : 11-11-04 17:00

> [...]
turbo

> max pris 50.000 + en gammel sierra fra 85´

<Moralsk opstød og sarkasme> Det er altid dejligt at høre ansvarlige (unge?)
mænd, der ønsker sig en bil med flest muligt hk for færrest muligt penge.
Der skal jo også være penge til overs til det størst mulige stereoanlæg. Pyt
med om bilen er i forsvarlig stand og kan styre og bremse - det er der jo
ikke råd til i budgettet - blot den kan køre stærkt, kan de andre jo ikke nå
at ramme én!</Moralsk opstød og sarkasme>

Fra : Elbarto

Dato : 11-11-04 18:33

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke råd til i budgettet - blot den kan køre stærkt, kan de andre jo ikke

> at ramme én!</Moralsk opstød og sarkasme>

Syntes du skal pakke det der lordt samme og smutte
Ja jeg er ung 25 år og 20K i forsikring
Nu er det bare lige sådan at jeg til hverdag "leger" med biler til over 1
mil og 150hk+
Sku ikke om jeg vil have en eller anden sløv æske desuden æder jeg
årligt omkring 50K km i min private vogn 85% af det er motorvej derfor
vil jeg have stor motor og mange HK

Kan sige jeg har kørt det ræs jeg skal køre bla manøvreprøver tidskørsler
og ganske almindelig std. vogns bane race

Nu har jeg selv fundet et par mulige bla en cossie sierra

Elbarto
OZ3BTO

Fra : KASO

Dato : 11-11-04 20:54

> [...]
>
> Kan sige jeg har kørt det ræs jeg skal køre bla manøvreprøver tidskørsler
> og ganske almindelig std. vogns bane race

Ja - og du har et pænt sprog og er god til at stave....

Prøv at læse, hvad jeg skriver (eller rettere: hvad budskabet er): livet er
andet end mange hk. Fokusér hellere på en bil i god stand end de mange hk -
det er vigtigere for såvel din egen som vores andres sikkerhed. Der har
været for mange eksempler i dagspressen på unge mænd, der ikke kunne nøjes
med en "sløv æske". Jeg siger ikke, at du kører på samme måde - men dit
indlæg lægger op til associationer i den retning!

Fra : Jacob Jorvang

Dato : 11-11-04 22:14

On 11/11/2004 20:53:55 "KASO" <a@b.dk> wrote:

> [...]

> mænd, der ikke kunne nøjes med en "sløv æske". Jeg siger ikke, at du
> kører på samme måde - men dit indlæg lægger op til associationer i

Uanset hvor meget du benægter det, så insinuerer du meget kraftigt at
man, fordi man vil have en hurtig bil, kører uansvarligt og dræber andre
mennesker. Man kører ikke råddent fordi man vil have en bil som kan gå
0-100 på mindre end 30min, og man kan nemt dræbe uskyldige forgængere
med 100km/t, hvilket de fleste biler vist kan prestere, uanset hvor
langsomme de er.

Hvis du ikke har noget fornuftigt at bidrage med, hvad så med at lukke
røven?
--
Jacob

Fra : Brian

Dato : 11-11-04 23:02

Hejsa

Jacob Jorvang skrev:
> Uanset hvor meget du benægter det, så insinuerer du meget kraftigt at
> man, fordi man vil have en hurtig bil, kører uansvarligt og dræber
> andre mennesker.

Jeg læser det nu mere som at en bil med en så forholdsvis kraftig motor,
sjældent er et velplejet eksemplar til de penge -> der er slækket på
service og andre "kedelige" ting.

> Hvis du ikke har noget fornuftigt at bidrage med, hvad så med at lukke
> røven?

Dobbeltsuk og uha uha... du tabte.

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-11-04 05:38

Brian skrev:

> Jeg læser det nu mere som at en bil med en så forholdsvis kraftig motor,
> sjældent er et velplejet eksemplar til de penge -> der er slækket på
> service og andre "kedelige" ting.

Hvis det er tilfældet at det er det KASO mener, så er det stadig en
løgn

Se bare på Saab 9000t fx.

Fra : Brian

Dato : 12-11-04 07:02

Hejsa

Martin Johansen [6000] skrev:

> Hvis det er tilfældet at det er det KASO mener, så er det stadig en
> løgn

Well.... du kan finde meget skamkørt skidt i den pris/motorklasse.

> Se bare på Saab 9000t fx.

Jaja, den er selvfølgelig hævet over alle andre
Men nogen af dem i den prisklasse er ganske sikkert også blevet
voldtaget og misvedligeholdt.... hvis Saab ejere da er, som folk er flest

/Brian

Fra : Carsten Petersen

Dato : 12-11-04 10:31

"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

> Jaja, den er selvfølgelig hævet over alle andre
> Men nogen af dem i den prisklasse er ganske sikkert også blevet
> voldtaget og misvedligeholdt.... hvis Saab ejere da er, som folk er flest

Jamen DET er de i hvert tilfælde ikke

Carsten

Endnu en udgydelse fra CP's PC!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-11-04 13:47

Brian skrev:

> Hejsa

Hey

> Well.... du kan finde meget skamkørt skidt i den pris/motorklasse.

True.

> Jaja, den er selvfølgelig hævet over alle andre

Også helt til op over skyerne.

> Men nogen af dem i
> den prisklasse er ganske sikkert også blevet voldtaget og
> misvedligeholdt....

Voldtaget nej. Misvedligeholdt ja, sådan er det med alle biler.

Grunden til jeg siger nej med voldtaget er at du sjældent ser unge Johnny
i sådan en. Selvom Johnny er 2 meter høj vil han hellere sidde i en
Peugeot 106 i en akavet stilling pga. hans højde og lange ben - fordi
hans bedste ven, som godt nok kun er 1.65 høj har jo en bil magen til og
den er jo feeeeeed...

Godaw mand økseskaft - fed for dem der kan være i den men sq ikke for
"os" som er bare en smule høje.

Sidespring.. sorry

Fra : Brian

Dato : 12-11-04 16:16

Hejsa

Martin Johansen [6000] skrev:

> [...]
> i en Peugeot 106 i en akavet stilling pga. hans højde og lange ben -
> fordi hans bedste ven, som godt nok kun er 1.65 høj har jo en bil

Af en ung gut at være, har du sgu mange fordomme
Det er altså ikke kun unge der kører råddent, selv om de nok
gør det mere bevist end dem med villa og vovse....

> Godaw mand økseskaft - fed for dem der kan være i den men sq ikke for
> "os" som er bare en smule høje.

Den ene 106 jeg har prøvet, en gammel model, kunne man hæve/sænke sædet.
Ellers kunne mine 192cm nu heller ikke være der.
Men sådan en bette Pug 106 1.3 Rally er sgu da en sjov bil, uanset hvad

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-11-04 22:18

Brian skrev:

> Af en ung gut at være, har du sgu mange fordomme

Og mange af dem får jeg bekræftet hver dag

> Det er altså ikke
> kun unge der kører råddent, selv om de nok gør det mere bevist end dem
> med villa og vovse....

Enig.

> Den ene 106 jeg har prøvet, en gammel model, kunne man hæve/sænke
> sædet. Ellers kunne mine 192cm nu heller ikke være der. Men sådan en
> bette Pug 106 1.3 Rally er sgu da en sjov bil, uanset hvad

Misforstå mig ikke.. jeg kan da godt sidde i de små potter.. og jeg er
endda kun 1.858 ... men eje en?? Nej fanme nej dertil er de for små og
klaustrofobiske.

Jeg griner min røv i laser hvergang jeg ser en eller anden bred
fitnesstype på 2 meter som tager sådan en 106 GTI'er på.. han har den
sq udelukkende fordi den er hurtig og ikke fordi han sidder godt i den -
fair nok han vil have en hurtig bil men hvad med at finde en der passer
til hans kadaver?

Jeg vil da også have smarte sko men fåes de ikke i min størrelse må
jeg jo vælge en anden model..

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 13-11-04 22:51

"Martin Johansen [6000]" wrote:

> [...]
> sq udelukkende fordi den er hurtig og ikke fordi han sidder godt i den -
> fair nok han vil have en hurtig bil men hvad med at finde en der passer

Hvis man mener det seriøst, så er det da bare at kyle sædet
længere ned mod gulvet, eller evt. skifte det ud til et der passer
bedre. Hvor der er vilje er der vej..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-11-04 23:12

Thomas Strandtoft skrev:

> Hvis man mener det seriøst, så er det da bare at kyle sædet længere
> ned mod gulvet, eller evt. skifte det ud til et der passer bedre.

Det er stadig en lille bil..

> Hvor der
> er vilje er der vej..

Det kan du have ret i

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 15-11-04 18:48

"Martin Johansen [6000]" wrote:

> Det er stadig en lille bil..

Ja, men måske er det det gutten ønsker?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-11-04 22:36

Thomas Strandtoft skrev:

> Ja, men måske er det det gutten ønsker?

Tja.

Hvor mange i realiteten bygger dem om? Næh du krummer hellere ben og
bider ukomforten i sig.

Men hva' faen.. fred være med det

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-11-04 18:53

Brian telepaterede følgende til sin PC:
> Well.... du kan finde meget skamkørt skidt i den pris/motorklasse.

Ved at lede kan man godt finde noget.

Jeg har lige købt en Mitsubishi Pajero 3,0 V6 24v med 181 hk. Den er fra
12/96, kørt 67.000 km af en ejer. Jeg har netop synet den uden anmærkninger
efter udskiftning af 2 skiver og 8 klodser. Den står i 62.000 kr.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens

Dato : 12-11-04 19:23

meddelelse news:4194f878$0$33744$14726298@news.sunsite.dk...

> Jeg har lige købt en Mitsubishi Pajero 3,0 V6 24v

Og så taler man om, at jég handler tit!!

Mvh
Mogens
'98 Camaro Z28

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-11-04 19:40

Mogens telepaterede følgende til sin PC:
> Og så taler man om, at jég handler tit!!

He he...
Jeg er vist kommet i en stime...
2 biler på 2 måneder...
Har dog begge endnu.

> Mvh
> Mogens
> '98 Camaro Z28

Lækker...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens

Dato : 12-11-04 19:51

meddelelse news:41950389$0$33736$14726298@news.sunsite.dk...

> He he... Jeg er vist kommet i en stime...
> 2 biler på 2 måneder...

Må man sige...

> Har dog begge endnu.

LOL - Pajero er vel til din bedre halvdel?

> Lækker...

Opdager man først, når man ejer een.
For dælen da den lyder godt!

Fra : Jacob Jorvang

Dato : 12-11-04 21:15

On 11/11/2004 23:02:26 "Brian" <brian@nejtak.dk> wrote:

> Dobbeltsuk og uha uha... du tabte.

Sådan kan det jo gå.
--
Jacob

Fra : KASO

Dato : 13-11-04 10:42

"Jacob Jorvang" <email@slash-dot-dash-dot-slash.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> 0-100 på mindre end 30min, og man kan nemt dræbe uskyldige forgængere
> med 100km/t, hvilket de fleste biler vist kan prestere, uanset hvor

Det er rigtigt, at man kan lave ulykker med mindre, men vælger man bil i
50kkr.'s klassen med mange hk som eneste kriterie, er risikoen nok lidt
større end hvis man køber en velholdt Corolla eller lignende.

> Hvis du ikke har noget fornuftigt at bidrage med, hvad så med at lukke
> røven?
> --
> Jacob

Hmm - sjovt at du bruger ordet "fornuftigt".. - jeg har svært ved at
forbinde det ord med at søge bil i 50kkr.'s klassen med mange hk som eneste
kriterie. Jeg ville nok fokusere mere på bilens stand, plads, komfort,
driftsikkerhed m.m. i denne prisklasse - det ville jeg forbinde med
"fornuftigt". Til gengæld hører dit udbrud ikke til her på usenet - så må
jeg anbefale at du holder det et andet sted?

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 13-11-04 11:39

"KASO" <a@b.dk> skrev :

>Det er rigtigt, at man kan lave ulykker med mindre, men vælger man bil i
>50kkr.'s klassen med mange hk som eneste kriterie, er risikoen nok lidt
>større end hvis man køber en velholdt Corolla eller lignende.

Det har da ikke en dyt med risikoen for at lave ulykker af gøre, om
man vælger en kraftig bil til 50kkr, eller en supervelholdt bil, til
samme pris - alas det ikke er bilen , men chaufutten der laver
ulykkerne

>Hmm - sjovt at du bruger ordet "fornuftigt".. - jeg har svært ved at
>forbinde det ord med at søge bil i 50kkr.'s klassen med mange hk som eneste
>kriterie.

Det er vel med biler som med andre ting i livet - nogen gange vil man
have mest smæk for skillingen, andre gange mest plads - det kan man
sgu' tillade sig at kritisere folk for - og hvor er det trist at folk
åbenbart overså sarkasmen ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : KASO

Dato : 13-11-04 22:07

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> man vælger en kraftig bil til 50kkr, eller en supervelholdt bil, til
> samme pris - alas det ikke er bilen , men chaufutten der laver

Det kan du have ret i - men det er nu nemmere at komme galt afsted i en gl.
BMW 325 med dårlige bremser, defekt styretøj og slidte støddæmpere end i en
velholdt Corolla, som nemt kan være alternativerne i prisklassen.

> [...]
> have mest smæk for skillingen, andre gange mest plads - det kan man
> sgu' tillade sig at kritisere folk for - og hvor er det trist at folk

Nej da - jeg har da også to forskellige biler til forskellige behov - min
"kritik" gik også mere på at HK skulle være vigtigste kriterium i denne
prisklasse - det levner ikke mange muligheder for kvalitet. Og ja: det var
trist!

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 13-11-04 22:14

> Nej da - jeg har da også to forskellige biler til forskellige behov - min
> "kritik" gik også mere på at HK skulle være vigtigste kriterium i denne
> prisklasse

Det kunne jo være, gutten udbad sig bud på en "bruttogruppe" af biler, der
opfyldte en del af betingelserne, og som han efterfølgende kunne finde sig
et sikkrt og velholdt ekemplar i..?

/Jan W Nielsen

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 13-11-04 22:46

"Jan W Nielsen" <intetsvar@ingenmail.dk> skrev :

>Det kunne jo være, gutten udbad sig bud på en "bruttogruppe" af biler, der
>opfyldte en del af betingelserne, og som han efterfølgende kunne finde sig
>et sikkrt og velholdt ekemplar i..?

Kunne være - Jamen, det var jo lige netop det, der blev lagt for
dagen:

Hvor meget riv får jeg for kkr 50.-

At så folk ikke ser det sjove i det sarkastiske indlæg, men istedet
begynder at gå efter manden, fortæller jo blot, at det kniber lidt
hist og her efterhånden, med at holde kammertonen.

(Jeg falder sgu' osse selv gennem, fra tid til anden)

Da jeg selv i sin tid, begyndte at kigge lidt efter en med noget
pulver i, var det da først og fremmest et ? om at få noget med noget
overarm - standen kan jeg sgu' selv klare bagefter, vigtigst var det,
at have kræet i hus

Kan folk dog ikke snart finde ud af at gå efter bolden igen ?

(det er sgisme næsten som i hjemmet, hvor tøserne benytter enhver
lejlighed til at hakke på hinanden)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Elbarto

Dato : 14-11-04 11:43

"Jan W Nielsen" <intetsvar@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> opfyldte en del af betingelserne, og som han efterfølgende kunne finde sig

Jan jeg er jo et ungt menneske jegskal jo helt sikkert ud og køre race så
det skal da self bare være en elle anden rústbunke
Lyder det ihvertfald til på div. personer her inde

Som jeg har det med en bil og med de km jeg køre da skal der som 1. være god
plads specielt foran
Og en større bil med lille motor det spiller ikke .. nægter at skulle tæske
en bil 110% for at følge med pøå de 130 på motorvejen

Jeg er ikke fartgal eller vild med at race sådan noget foregår på bane
Bilen skal være et behageligt transport middel

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Elbarto

Dato : 13-11-04 12:22

> [...]
> "fornuftigt". Til gengæld hører dit udbrud ikke til her på usenet - så må
> jeg anbefale at du holder det et andet sted?

Skrev iontet om bilens stand da den næsten er underordnet bare den kan
laves syns klar
Bemærk der stod heller ikek den skulle være på plader
Nu er det sådan at jeg har kun stødt på en ting i biler jeg ikk piller ved
og det er tændingen . Ellers så kan jeg klare det meste selv
Og jow der findes faktisk ok mange biler til 50-60K der har HK nok og som
bestemt ikke er dødsfælder ..

Elbarto
OZ3BTO

Fra : John Sahl

Dato : 13-11-04 12:38

Elbarto wrote:
> [...]
> selv Og jow der findes faktisk ok mange biler til 50-60K der har HK
> nok og som bestemt ikke er dødsfælder ..

Må vi høre hvad for biler det er du så har kig på?

P.S. Kan du ikke klippe lidt væk i de indlæg du besvarer?
Der var 51 overflødige linier i dit indlæg.

Fra : Elbarto

Dato : 13-11-04 14:15

> [...]
>
> P.S. Kan du ikke klippe lidt væk i de indlæg du besvarer?
> Der var 51 overflødige linier i dit indlæg.

fra bilbasen bla.
http://www.autoatlas.dk/bilbase/?did=110481&cid=31647

Fra : John Sahl

Dato : 13-11-04 15:11

Elbarto wrote:
> fra bilbasen bla.
> http://www.autoatlas.dk/bilbase/?did=110481&cid=31647

Linket virker ikke her hos mig.

P.S. Kan du ikke klippe lidt væk i de indlæg du besvarer?
Der var et pænt antal overflødige linier i dit indlæg.

Fra : Elbarto

Dato : 14-11-04 11:45

> [...]
>
> P.S. Kan du ikke klippe lidt væk i de indlæg du besvarer?
> Der var et pænt antal overflødige linier i dit indlæg.

Underligt heller ikek her mere .. Men det var en BMW 525i til 55Kkr

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Mogens

Dato : 14-11-04 12:45

> Underligt

Man kan ikke linker på den måde.
Den skal findes manuelt.

> Men det var en BMW 525i til 55Kkr

BMW 525i 24V
1991, 226000, Sort, El-ruder, spejle, soltag, træk, aut.gear, nysynet
d.25/10-4
Kr. 55000.-

Fra : Elbarto

Dato : 14-11-04 16:27

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den skal findes manuelt.

> BMW 525i 24V
> 1991, 226000, Sort, El-ruder, spejle, soltag, træk, aut.gear,

nemmerlig

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Jacob Jorvang

Dato : 13-11-04 21:15

On 11/13/2004 10:42:03 "KASO" <a@b.dk> wrote:

[SNIP]

> - så må jeg anbefale at du holder det et andet sted?

Næh.
--
Jacob

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-11-04 22:38

Jacob Jorvang skrev:

> Næh.

Men du må gerne bede andre om at lukke røven?

Det vil altså sige Jacob må godt men de andre må ikke.

Hmm interessant indstilling til livet Jacob! Hvornår begyndte du at se
dig selv højere end dine medmennesker?

Fra : Jacob Jorvang

Dato : 14-11-04 13:51

On 11/13/2004 22:37:30 "Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk>
wrote:

> Men du må gerne bede andre om at lukke røven?

Nej, tydeligvis ikke, men det gør jeg alligevel når jeg synes folk er
direkte uforskammede, som f.eks. når der kommer direkte angreb mod mig
eller andre.

> Det vil altså sige Jacob må godt men de andre må ikke.

Nej, der er ingen forskel dér. Jeg kan godt tåle at blive irettesat hvis
jeg har sagt noget åndsvagt.

> Hmm interessant indstilling til livet Jacob! Hvornår begyndte du at se
> dig selv højere end dine medmennesker?

Og velkommen i klubben.
--
Jacob

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-11-04 14:11

Jacob Jorvang skrev:

> Nej, tydeligvis ikke, men det gør jeg alligevel når jeg synes folk er
> direkte uforskammede, som f.eks. når der kommer direkte angreb mod mig
> eller andre.

OK.

> Nej, der er ingen forskel dér. Jeg kan godt tåle at blive irettesat
> hvis jeg har sagt noget åndsvagt.

Det lyder godt. Det ser vi frem til her i gruppen

> Og velkommen i klubben.

Hvilken klub?

Fra : Jacob Jorvang

Dato : 14-11-04 14:24

On 11/14/2004 14:10:49 "Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk>
wrote:

> OK.

> Det lyder godt. Det ser vi frem til her i gruppen

Hehe, okay point taken...

> Hvilken klub?

Never mind
--
Jacob

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-11-04 15:02

Jacob Jorvang skrev:

> Never mind

Okay fortsat god søndag

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 13-11-04 11:40

Jacob Jorvang <email@slash-dot-dash-dot-slash.com> skrev :

>Hvis du ikke har noget fornuftigt at bidrage med, hvad så med at lukke
>røven?

Hvis du ikke kan tale pænt til folk du ikke kender, burde du måske
selv overveje det samme ?

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 12-11-04 12:21

KASO wrote:

> Ja - og du har et pænt sprog og er god til at stave....
>
> Prøv at læse, hvad jeg skriver

Du er ellers svær at tage alvorligt, når du går efter manden i stedet
for bolden. Og en smiley hjælper ikke meget i den sammenhæng :P

Fra : KASO

Dato : 13-11-04 10:36

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du er ellers svær at tage alvorligt, når du går efter manden i stedet
> for bolden. Og en smiley hjælper ikke meget i den sammenhæng :P

Tjah - han starter med at svine mig til for derefter at fortælle om sine
fortræffelige evner med biler med mange hk. Jeg synes egentligt at det var
et ganske pænt svar på et relativt uintelligent indlæg.

Fra : koolberg

Dato : 12-11-04 11:00

> Nu har jeg selv fundet et par mulige bla en cossie sierra

Hmmm, hvis du ka få aådan en til 50K + din 85 sierra, ja så vil jeg
gerne byde 50K og en 87 sierra i bytte.

/koolberg.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-11-04 13:47

koolberg skrev:

> Hmmm, hvis du ka få aådan en til 50K + din 85 sierra, ja så vil jeg
> gerne byde 50K og en 87 sierra i bytte.

Ja det lyder underligt... så vidt jeg ved ligger de et pænt stykke over
100kilo ?

Fra : Brian M

Dato : 11-11-04 19:16

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> wrote in message news:<cmvge4$ibv$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>
> Diesel eller benzin er lige meget dog skal diesel være min 180HK og turbo
>
> max pris 50.000 + en gammel sierra fra 85´

En Chevrolet Astrovan måske. De kan fåes i pæn stand ned til 30.000,-,
guleplader, har 160-190Hk afhængig af årgang og du har stadig en del
af komforten fra merceren. Så vidt jeg ved de alle udstyret med
aut.gear, air-con og el-alt muligt.

Jeg har selv tilbragt en måned og 10.000km tværs over USA i sådan en.
Jeg synes sådan en køre ret godt, men den er måske ikke så hurtig som
det du ønsker..

Fra : Elbarto

Dato : 12-11-04 10:42

"Brian M" <brianbmortensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har selv tilbragt en måned og 10.000km tværs over USA i sådan en.
> Jeg synes sådan en køre ret godt, men den er måske ikke så hurtig som

Sjov at folk tor det er hurtig jkeg vil køre
Jeg er ude efter HK og moment netop så man er fri fro at skulle sparke den
gannen samtlige gear for at komme fremad med 130kmt
Desuden bruger jeg alle HK ved overhalinger så det kan gøres hurtig og
sikkert
Kan så sige nu at valget er faldet på en cossie sierra eller en BMW 3/525 i
sidst nævnete har jeg dog ikek fundet til rimelig pris endnu

OIm der skulel være fejl og mangler på bilen gør knapt så meget da jeg kan
lave det meste selv både plade og motor arbejde

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Jesper Kristensen

Dato : 11-11-04 20:24

> [...]
> turbo
>
> max pris 50.000 + en gammel sierra fra 85´

Sådan en måske?
http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=538352&page=1

/Jesper

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 11-11-04 20:56

> [...]

>Diesel eller benzin er lige meget dog skal diesel være min 180HK og turbo
>
>max pris 50.000 + en gammel sierra fra 85´

Fiat Uno Tubo 1,4 Racing ;)
Flemming Jacobsen

Fra : John Sahl

Dato : 11-11-04 21:04

Thunderbird [7100] wrote:
> Fiat Uno Tubo 1,4 Racing ;)

Ja, men så alligevel, med de biler han er vant til, er jeg
ret sikker på den vil være for gokartagtig for ham.

Men for at blive i den boldbane: Fiat Punto GT

Jeg kender en der har en til salg med på den rigtige
side af 250Hk Kender dog ikke prisen...

Fra : Elbarto

Dato : 12-11-04 10:43

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> Fiat Uno Tubo 1,4 Racing ;)
> --
> Mvh
> Flemming Jacobsen

Asso der skulle være plads foran Skal sku ikke køre rundt i sådan en lille
dødsfælde

Elbarto
OZ3BTO