Hvordan gør de det ?
Fra : H.S.

Dato : 11-11-04 10:45

Når jeg kigger på Qxl.dk, er der mange der sælger en del sjove ting, til
priser som er så latterligt lave, at man ikke kan lade være med at købe dem.

Det er fjernstyrede biler, sjove ting og meget andet...

Hvor får de tingene fra ? Og hvordan katten kan man tjene penge på at sælge
50 radiostyrede flyvemaskiner til 120 kr. /stykket ?

Henrik
Aloe Vera og produkter til personlig pleje:
http://www.hstrading.dk/

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 11-11-04 11:14

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sælge
> 50 radiostyrede flyvemaskiner til 120 kr. /stykket ?

Ved at have en indkøbspris på under kr. 96,00 + moms...?

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : H.S.

Dato : 11-11-04 11:54

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> "H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> dem.
> sælge
>
> Ved at have en indkøbspris på under kr. 96,00 + moms...?

Okay.. det kunne jeg måske nok regne ud.
Sådan noget som sælges her:
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=14541550&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=2&Catg=21125
Er det en 'ting' som man kan finde på nettet ?

Fra : James Bush

Dato : 11-11-04 12:59

> [...]
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=14541550&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=2&Catg=21125
> Er det en 'ting' som man kan finde på nettet ?

Det link han snakker om er sikkert dette:
http://www.asia.globalsources.com

På dette link er der tusinvis af producenter fra asien hvor du kan købe alt
utroligt billigt (hvis du køber nok samlet).... men så er der også en
fortjeneste i vente, hvis du får fat i nogle sikre produkter som altid
sælger.

Og til de radiostyret biler, kan du se dette eksempel på en producent som
sælger div. også radiostyret legetøj
http://www.asia.manufacturers.globalsources.com/si/6008803481673/Showroom/Radio-controlled-toy/point_id-3000000151946/catalog_id-2000000003844/prod_id-12907/page_num-1.htm

Det er bare at bruge deres søgedatabase og vupti du finder alt fra sæbe til
batterier...

JB

Fra : Allan Soerensen

Dato : 11-11-04 13:17

"James Bush" <Jamesbush@nocandoooospambastard.com> skrev i en meddelelse

> Det link han snakker om er sikkert dette:
> http://www.asia.globalsources.com

Neeeejjj, så har vil alle lige sparet 50 Kr.

Fra : H.S.

Dato : 11-11-04 14:56

"Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Neeeejjj, så har vil alle lige sparet 50 Kr.

Ja, i kan takke mig senere LOL

Fra : H.S.

Dato : 11-11-04 14:57

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=14541550&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=2&Catg=21125

> Det link han snakker om er sikkert dette:
> http://www.asia.globalsources.com

Det er værd at tage et kig på, tak for det.

Fra : H.S.

Dato : 11-11-04 14:58

> Det er værd at tage et kig på, tak for det.

PS. Hvad med den 'danske' import guide... nogen der kender til hvor man kan
finde den/noget lignende ?

Fra : James Bush

Dato : 11-11-04 15:33

> "H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> PS. Hvad med den 'danske' import guide... nogen der kender til hvor man
> kan
> finde den/noget lignende ?

Jeg har selv solgt link index på qxl som han gør.... jeg kan da poste listen
til til download fra min side hvis det er? Men det er kun links...

Fra : James Bush

Dato : 11-11-04 15:42

> [...]
>>

> Jeg har selv solgt link index på qxl som han gør.... jeg kan da poste
> listen til til download fra min side hvis det er? Men det er kun links...

Yep.... her er så linket http://www.kejseren.dk/storsalg.htm

Så må i jo selv finde ud af om i kan bruge det til noget..

JB

Fra : H.S.

Dato : 11-11-04 16:27

> Yep.... her er så linket http://www.kejseren.dk/storsalg.htm
>
> Så må i jo selv finde ud af om i kan bruge det til noget..

Tak for det - kigger på det

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 11-11-04 13:29

> Okay.. det kunne jeg måske nok regne ud.

Kunne ikke lade være

> Sådan noget som sælges her:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=14541550&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=2&Catg=21125
> Er det en 'ting' som man kan finde på nettet ?

Jeg kan huske at der var noget tilsvarende før internet vandt så meget frem
blandt "alm. folk" - der købte man bare en kuvert med en masse reklamer for
nogle firmaer i østen, som man så kunne kontakte. Det er jo så blevet noget
lettere i dag med e-mail

Du vil altid kunne finde tingene selv med lidt fodarbejde, det kræver du
investerer nogle timer i det.

Fra : H.S.

Dato : 11-11-04 14:56

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> Du vil altid kunne finde tingene selv med lidt fodarbejde, det kræver du
> investerer nogle timer i det.
>
> --
Og så var det jo jeg tænkte at hvis nogen her havde brugt tiden - så kunne
de jo spare mig for den tid

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 11-11-04 16:19

> Og så var det jo jeg tænkte at hvis nogen her havde brugt tiden - så kunne
> de jo spare mig for den tid

Og det er typisk dem der sælger dig "tiden" på QXL

Fra : H.S.

Dato : 11-11-04 16:27

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> "H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
>
> Og det er typisk dem der sælger dig "tiden" på QXL

Jeps - nu har jeg bare sparet 50 kr. OG fået god info - på 5 minutter ,-)

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 11-11-04 16:47

> Jeps - nu har jeg bare sparet 50 kr. OG fået god info - på 5 minutter ,-)

Man burde kunne sælge al viden i hele verden på QXL for 500,- og så henvise
til nyhedsgrupperne

Det kunne være sjovt at få et estimat på hvor meget den samlede viden der er
tilgængelig gennem nyhedsgrupper er værd...

Fra : James Bush

Dato : 11-11-04 18:22

> [...]
> er
> tilgængelig gennem nyhedsgrupper er værd...

Wooww... det er nok ikke i de små hvis man snakker og direkte værdi!.... For
der er jo nogle gang ud af de få man kan bruge de fif til at tjene penge.

JB

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 12-11-04 09:11

> [...]
For
> der er jo nogle gang ud af de få man kan bruge de fif til at tjene penge.

Nej har også en idé om at det er en temmelig stor sum penge det drejer sig
om...

Fra : James Bush

Dato : 12-11-04 15:30

> [...]
> For
>
> Nej har også en idé om at det er en temmelig stor sum penge det drejer sig

Tror faktisk at det er over milliarder.... Der tjenes massere af penge på
ærlig vis.. men desværre også ligeså mange uærligt på nettet.... sååå der
snakke om mange nuller