Mitsubishi COLT
Fra : BB

Dato : 11-11-04 08:45

Årets bil!
Er der nogen som kender dette køretøj - har erfaringer med den eller
lignende?
Jeg overvejer at købe en 1,5 version.

BB

Fra : Mr. Mox

Dato : 11-11-04 10:30

"BB" <bbslet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Årets bil!
> Er der nogen som kender dette køretøj - har erfaringer med den eller
> lignende?

Du kan finde et utal af anmeldelser og specifikationer på den i alle aviser
og blade, men du efterlyser måske kun personlige erfaringer, dem er der nok
ikke så mange af endnu.

Jeg har selv løbet rundt og set på et utal af biler af den type, lidt høje i
karossen og med god plads. Jeg var selv interesseret i en Berlingo, men
endte med en Hyundai Matrix, den koster 175.000 som personbil og 89.000 på
guleplader, 113000 incl mons og levering, så jeg syntes det var et bedre
tilbud end både Renault Scenic, Opel Marea, Colt'en og alle de andre jeg så
på. Nu er jeg blot spændt på om jeg har valgt rigtigt!!! For mig og konen
var det afgørende indstigningsforhold og bagagerumsplads, men du går måske
mere efter det smarte og lidt afvigende look i instrumenteringen etc.

Pøj Pøj

MR. Mox

Fra : E. Jensen

Dato : 11-11-04 16:59

> [...]

> var det afgørende indstigningsforhold og bagagerumsplads, men du går måske
> mere efter det smarte og lidt afvigende look i instrumenteringen etc.

Hvad så med de kr. 5040,- i ekstra årlig privatkørselsafgift ? Jeg kan se at
en Matrix har en totalvægt på 2025 kg. Og grænsen fra kr 900,- årligt til
kr. 5040,- årligt, er ved 2 tons. Hvad havde Hyundai-sælgeren at sige til
dette ?

Mvh E